Käkar bananmuffins och dricker caipirinha 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kram
(Telefonen tyckte tydligen msn)
Ingen bra dag för mig idag. Känns som att jag bara trampar vatten och misslyckas med allt och det tar knäcken på mig mentalt
Jag har åtminstone fått i mig middag![]()
Sitter och har sån otrolig ångest över så mycket. Vill verkligen inte gå till jobbet imorgon.
Blev precis ombedd att hjälpa till med en sak. Suckade lite åt det, för jag mår inte alls bra (har någon jäkla förkylning på G som stjäl all energi) och hade preciiiis kommit igång med att skriva en mentalt krävande jobbansökan.
Reaktionen på att jag suckade lite? Jävlar vilken utskällning jag fick, trots att jag så tydligt som möjligt förklarade precis varför min reaktion var som den var. Människan började skrika, svära och gorma om att jag var så galet otrevlig, dum, höll på med "jävla fjanterier" och att han minsann alltid hjälper till så fort det är något, så nu skulle jag fan se till att hjälpa till och det utan att klaga.
Nu har jag verkligen ingen energi till något, och inte sjutton går det att få klart den där jobbansökan... Jag vill helst bara begrava mig någonstans och skita i allt i sisådär 100 år eller något. Fan för den här kvällen![]()
Kommer så småningom. Idag har jag i alla fall testat hur den funkar efter en ridtur och det är klart godkänt. Den ser ut som innan jag tryckte på ridhjälmen.![]()
![]()
BILD!
Blev precis ombedd att hjälpa till med en sak. Suckade lite åt det, för jag mår inte alls bra (har någon jäkla förkylning på G som stjäl all energi) och hade preciiiis kommit igång med att skriva en mentalt krävande jobbansökan.
Reaktionen på att jag suckade lite? Jävlar vilken utskällning jag fick, trots att jag så tydligt som möjligt förklarade precis varför min reaktion var som den var. Människan började skrika, svära och gorma om att jag var så galet otrevlig, dum, höll på med "jävla fjanterier" och att han minsann alltid hjälper till så fort det är något, så nu skulle jag fan se till att hjälpa till och det utan att klaga.
Nu har jag verkligen ingen energi till något, och inte sjutton går det att få klart den där jobbansökan... Jag vill helst bara begrava mig någonstans och skita i allt i sisådär 100 år eller något. Fan för den här kvällen![]()
Msn är ju lite nostalgi
Jag minns fortfarande de där irriterande skakningarna folk kunde skicka![]()
Jo, det gjorde jag, för det var inte idioten som skällde ut mig som behövde hjälp utan en helt annan person. Idioten råkade bara höra min suck och gick igång på det. Tyvärr är jag inte heller förvånad åt att han reagerade som han gjorde, det är långt ifrån första gången, det var bara lite mer än vad jag orkade med just ikväll...Jag hoppas du inte hjälpte till, vilket jävla sätt!![]()
![]()
Jo, det gjorde jag, för det var inte idioten som skällde ut mig som behövde hjälp utan en helt annan person. Idioten råkade bara höra min suck och gick igång på det. Tyvärr är jag inte heller förvånad åt att han reagerade som han gjorde, det är långt ifrån första gången, det var bara lite mer än vad jag orkade med just ikväll...
Men jag tog med hundarna till bilen, satt där och grät en stund, åkte runt i mörkret lite, tvättade bilen vid en mack och åkte sedan runt lite till och sjöng med i alla låtar som spelades på radion. Nu känns det lite bättre och jag är hemma med en stor kopp te. I framtiden kommer jag göra mitt absolut bästa för att slippa se idioten igen...
Verkligen inte! Tyvärr är det en person som jag inte kan välja bort ur mitt liv av olika anledningar, så vi ses ibland. Vanligtvis går det bra, vi undviker att prata om allt som på något vis kan skapa någon konflikt (m.a.o. säger inte mycket mer än "hej" till varandra) men idag gick det inte...Sådana människor behöver man inte i sitt liv. Be honom dra åt helvete helt enkelt (jag lovar att det kommer att kännas bättre efteråt![]()
).
*stor kram*