Vad gör vi, nu kör vi! Del XLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har sovit men inte speciellt vettigt med tanke på drömmarna... :meh:
Nu har jag istället stekt 6 ägg och ska göra matsäck av dem inför en dag vid Tämnaren. Måste bara lyckas väcka barnet också. :cautious:

Äter frukost och ska åka ut till den jättesjuka Slyngelhästen :( Förkylning utan feber gick efter 1,5 vecka över i 40 graders feber trots metacam och nu massiv pc och sulfa behandling och nya provtagningar :cry::crazy: (besparar er detaljerna). Tack och lov äter och dricker han ordentligt, men har ändå rasat i vikt igen, han hade inte hunnit gå upp det han rasade pga kvarkan så han ser INTE rolig ut. Stackars lille killen.

Jag sitter på ridskolan och har precis fått i mig frukost och kaffe. Min ridtid är inte förrän om en och en halv timme så jag kan slöa en stund till. Under natten fick jag något lock för ena örat. Det har släppt nu men jag känner mig lite förkyld. Det är lite ovanligt eftersom jag typ aldrig är sjuk.

Äter frukost och ska åka ut till den jättesjuka Slyngelhästen :( Förkylning utan feber gick efter 1,5 vecka över i 40 graders feber trots metacam och nu massiv pc och sulfa behandling och nya provtagningar :cry::crazy: (besparar er detaljerna). Tack och lov äter och dricker han ordentligt, men har ändå rasat i vikt igen, han hade inte hunnit gå upp det han rasade pga kvarkan så han ser INTE rolig ut. Stackars lille killen.
Men lilla plutt! Håller tummarna för att han kryar på sig snart!

Planterar om växter, planterar lite nya fröer och tar lite sticklingar på mina hatade pelargoner.
Vette tusan hur allt ska få plats inomhus bara. Knappt hälften av fröerna är planterade och det är redan fullt i varenda fönster.

Dricker te med enorma mängder honung i och känner mig fortfarande döende. Men eftersom jag överlevde natten är jag bevisligen kvinna och det känns ju bra ;)
Jag måste ha legat konstigt för jag har svinont i ryggen. Regnet vräker ner vilket känns helt korrekt med tanke på mitt humör.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Relationer Om man är bilägare och singel är det ju rätt självklart att man kör själv, men när man lever i ett förhållande och delar hushåll, vem är... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
6 365
Senast: Mia_R
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 78 79 80
Svar
1 598
· Visningar
54 640
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 190
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 758

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok