Då får ungen gå på lösdrift eller löplinaJag har tre ponnyer och två boxar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då får ungen gå på lösdrift eller löplinaJag har tre ponnyer och två boxar![]()
Nej usch vad hemskt dessa förbannade cancersjukdomar!Suttit och gråtit i telefon med mamma. Styvfars cancer sprider sig med enorm hastighet så nu lär han inte komma hem igen. De pratar om ett korttidsboende då han antagligen inte lever mer än någon vecka till![]()
Det behöver den inte,"husse" byggde ju en rastgård innan dom åkte till BB.Då får ungen gå på lösdrift eller löplina![]()
Men alltså, sjukanmäl dig?
Håller med övriga, du borde hålla dig hemma.
Det är ingen som dör om du är hemma tills du är kry igen. Det blir möjligen skit i hörnen. Det är ingen tävling i att vara sjukast på jobbet, det är dessutom en signal till dina kollegor om hur du ser på sjukdom. Som arbetsledare bör du ju föregå med gott exempel.
Jag åt på donken idag. Trots att jag ska ha min ''fastedag ''Jag bakade precis chokladbollar, trots att det är meningen att jag ska gå ner i vikt. Åt alldeles för många medan jag rullade dem och sen några till när allt var klart.![]()
Gör om ,gör rätt!Jag åt på donken idag. Trots att jag ska ha min ''fastedag ''
Mm.. Lördag är det hockeyresa till Karlstad. Många cider och massa mat..Gör om ,gör rätt!
Jag hade också min fastedag idag.Jag åt på donken idag. Trots att jag ska ha min ''fastedag ''
Suttit och gråtit i telefon med mamma. Styvfars cancer sprider sig med enorm hastighet så nu lär han inte komma hem igen. De pratar om ett korttidsboende då han antagligen inte lever mer än någon vecka till![]()
stor kram till er alla
Beklagar också, usch vad hårt![]()
Nej usch vad hemskt dessa förbannade cancersjukdomar!
![]()
heart
![]()
Kan inte sova. Jag brukar alltid kunna somna men inatt går det bara inte. Ska snart prova igen.
Då får ungen gå på lösdrift eller löplina![]()
Inte så konstigt, men det känns ju inte bättre för att det är naturligt efter omständigheterna. Kram!
Stor kram ❤❤❤❤Suttit och gråtit i telefon med mamma. Styvfars cancer sprider sig med enorm hastighet så nu lär han inte komma hem igen. De pratar om ett korttidsboende då han antagligen inte lever mer än någon vecka till![]()
hoppas huvudvärken släpper!Huvudvärk sedan typ 01.
Idag är planen att slutföra städningen av matsalsbordet så det blir pappersfritt![]()