Vad i hela friden gör vi del XL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev tvungen att ta ett extra pass idag pga sjukdom. Min röst tog slut. Jag frågade eleverna om de hade nån röst att sälja åt mig men ingen av de lymlarna hade nån över :rage:
Så på slutet fick jag knacka i bordet istället för att höja rösten när jag ville ha extra uppmärksamhet. Det var väldigt nära mim ibland.

Har knarkat Fisherman's Friend och druckit litervis med vatten för att inte hosta sönder lektionerna. Tur att man kan vara tyst och kommunicera på buke :D
 
Blev tvungen att ta ett extra pass idag pga sjukdom. Min röst tog slut. Jag frågade eleverna om de hade nån röst att sälja åt mig men ingen av de lymlarna hade nån över :rage:
Så på slutet fick jag knacka i bordet istället för att höja rösten när jag ville ha extra uppmärksamhet. Det var väldigt nära mim ibland.

Har knarkat Fisherman's Friend och druckit litervis med vatten för att inte hosta sönder lektionerna. Tur att man kan vara tyst och kommunicera på buke :D
Låter som även du borde vara hemma och erkänna att du är sjuk.
Jag gjorde misstaget en gång och det vart tvärtyst, fick skriva allt på mobilen, störigt bara att gå att handla insåg jag :rofl:
 
Barnet ligger i badet. Det är nåt fel på duscharna vid simhallen så ibland kommer det bara kallvatten. Idag var en sån gång. Nu sk jag bara lyckas tvätta håret på henne, sen är det sovdags!
 
Sitter här och har precis ätit. Smaklöst men fanns inget att göra åt det. Bara att gapa, tugga och svälja. Suckar också över människor.
En länkade ett inlägg i en större grupp på fb. Om en kvinna som lever med en man som vill utöva bdsm men hon egentligen inte vill. Hon reagerar inte på något men står ut för hon vill inte förlora honom.
Men tydligen vill de ju missförstå allt man skriver. Jag skrev om just den specifika artikeln. Att det kan knappast vara bdsm då båda inte är villiga. Men då är jag naiv och tror att övergrepp inte finns inom bdsm? Jo, jag vet att det sker men jag kallar inte det för bdsm utan det kallar jag ren och skär övergrepp..

Människor! :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 364
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 064
Senast: MJLee
·
Svar
2 001
· Visningar
72 217
Senast: Luzzan
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 797
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp