Vad i hela friden gör vi del XL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja jag vet att jag börjar bli tjatig men jag har tråkigt och en till liten typ ville vara med på kort. Lägg märke till att den prickiga kudden är med på samtliga kort :D
1479138993567-1418661118_zpsmndaaqjp.jpg


Närbild på Goshunden :D
1479139589443-1687178761_zpsqiudx8et.jpg

Jag har ju en sådan där terrier. Men den är överallt så ibland undrar man om det är 10. Minst.
 
Sitter i Klevshult och kör lite tåg och trycker i mig sötmandel. Är trött och vill hem men än har jag ett gäng timmar att jobba.
Jaha nu förstår jag varför tåg åker fel, spårar ur, stannar i urskogen utan anledning timme efter timme efter timme jag tycker det låter farligt att köra, äta och surfa samtidigt och jag ska snart ut och åka tåg kanske funderar på att ångra mig nu snabbt och bestämt :nailbiting:
 
Jaha nu förstår jag varför tåg åker fel, spårar ur, stannar i urskogen utan anledning timme efter timme efter timme jag tycker det låter farligt att köra, äta och surfa samtidigt och jag ska snart ut och åka tåg kanske funderar på att ångra mig nu snabbt och bestämt :nailbiting:

Fast jag kör inte tåg. Jag ser till att de kommer in på rätt spår, inte krockar och får grönt när de ska ha det ;)
 
Fääääääärdig :D
Du glömde: kom och tooorka mig!!


Jag vill inte :( Det är allt jag känner idag.
Ursäkta mitt överfall nu men du får en kram vare sig du vill eller inte, tänker inte ens skriva "om du vill ha" utan här har du och det med basta!:kraaaam :heart
(Jag fick en jättego´ kram idag så tar lite av den och delar till dig)


Fast jag kör inte tåg. Jag ser till att de kommer in på rätt spår, inte krockar och får grönt när de ska ha det ;)
Jag passar på den för jag är snäll idag kan återkomma efter min resa och forska vidare ev. ;)
 
Ursäkta mitt överfall nu men du får en kram vare sig du vill eller inte, tänker inte ens skriva "om du vill ha" utan här har du och det med basta!:kraaaam :heart
(Jag fick en jättego´ kram idag så tar lite av den och delar till dig)

Tack! Jag hoppas på att lite mer sömn gör det bättre. Har egentligen mycket att göra den här veckan men idag har jag gjort ingenting, igen :crazy:
 
Var lite blött att gå till affären men nu är jag hemma .
Imorgon passa hunden en liten stund och sen fortsätta städa
 
Sitter och slösurfar lite. Ska tappa upp ett bad snart tror jag.
Sedan är det tittning på dumburken.
Vilken kanal vet jag inte än. Är bra både på 1:an, 3an, 4an, 5an och 7an, Allt kl20:turd:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 368
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 065
Senast: MJLee
·
Svar
2 001
· Visningar
72 220
Senast: Luzzan
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 802
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp