Vad i hela friden gör vi del XL

Status
Stängd för vidare inlägg.
VAB-mys
1479130808399-1935136717_zpspqpnmfil.jpg
 
*vinkar lite*
Jag är zombie just nu. Noll ork till något. Läser ikapp då och då men orkar inte så mycket mer. Förövrigt så sitter jag fast i traumat även enligt min kontaktperson på öppenpsyk... heja heja liksom. Det är tydligen inte smart/bra/konstruktivt att tillåta mig att känna de känslor som uppkommer när de kommer. :banghead:
Kram :heart
 
Hoppas du har en superdupermegajättefin födelsedag med maaaassor av gott fika och sånt :D :love:

Det hade jag verkligen! :love:



Grattis till dig @Monimaker +!!

Grattis @Monimaker på din dag!

Grattis på din dag @Monimaker hoppas den varit bra och att du ätit gott (läs onyttigt)




Alltså, tack! Så söta ni är! :love: Jag har haft en fantastisk dag igår och blev helt varm av alla grattisönskningar. :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 451
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 273
Senast: MJLee
·
Svar
2 001
· Visningar
72 626
Senast: Luzzan
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 233

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp