Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Avslutade den härliga gårdagen med att vända mig lite för häftigt i sängen, pang sa det i ländryggen :cool:
Om måndagen den 9de ska vara så här då tror jag att jag låser in mig i ett vadderat rum på fredag :nailbiting:
 
Försöker ta mig igenom Why Zebras Don't Get Ulcers. Igen. Jättebra bok, efter ett dussin sidor checkar jag ut. :cautious:

Hur många gånger ska jag behöva läsa den innan jag faktiskt haft hjärnan på genom hela?
 
Har lyckats ta mig till tandläkaren för andra gången idag. Denna gång på rätt tid dock.

Nu har jag funderat ut problemet med min calendar, vilket är enbart korkat :banghead: Vilket gör lösningen korkad :banghead:
 
Det kanske inte helt sunt att ha så pass höga prestations- och perfektionskrav att jag inte vill laga mat, typ ever, åt min fina älskade vän igen för att potatismoset inte blev perfekt. :/
Jag insåg även att jag mår dåligt/får skuldkänslor när jag talar om att jag känner mig överkörd eller illa behandlad. Vafaan liksom, jag ska inte må skit för att jag står upp för mig själv. Jag måste väl få ha rätt att värna om min integritet och mitt välmående utan dåligt samvete/skuldkänslor? *suck*
 
Idag vann huvudvärken så jag är hemma och tycker synd om mig själv :(
biteme_bigarmhug.gif
 
Fryser. Alltså är det nollgradigt/någon plusgrad ute så att elementen knappt är igång. Jag blir tokig på det här! Jag är dessutom sur på att all snö nu smälter undan samtidigt som väderleksprognosen säger minusgrader till helgen. Helt underbart med is överallt. Verkligen.

(Måste göra något som får mig på bättre humör nu tror jag...)
 
Beslutsångest. Hittat ett jobb jag vill söka. I annonsen står det att man ska ringa eller maila.
Min tanke var att maila först och ringa sedan, om de inte ringer upp, men nu funderar jag på att ringa direkt istället. Vad är bäst? :o
 
Hämtat ut ett paket med tyger. Hade dessutom tur, ingen hade tvättiden före min idag (jag har 13-19) så jag skrev upp mig på den också, så då kanske jag blir klar lite tidigare i eftermiddag :up: Så nu blir det en vända ner i tvättstugan.
 
Ska snart släpa mig till Uppsala. Har noll lust men måste verkligen hämta en bok på biblioteket. Borde köpt den för längesedan istället. Korkat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 062
Senast: exotic
·
Relationer Jag har skapat ett nytt nick då jag vill vara anonym... (OBS långt!) Hur som helst, för ett år sen ungefär träffade jag på en kille som...
2
Svar
25
· Visningar
4 403
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 021
Senast: Gry
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Svar
32
· Visningar
8 992
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp