Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han brukar ringa mig när han vet att jag är där strax innan han kommer hem så precis som jag åkt så kommer han och ska vi göra nåt speciellt så kommer jag tillbaks sen det blivit mörkt.*Dagens tips*
Pssst när hennes karl kommer hem, smit ut bakvägen eller ett fönster lite lagom halvdiskret så kommer du & hon klara er utan att han "kommer på er"
Vill du annars vara riktigt diskret så klättra genom skorstenen så kommer du ut kolsvart och kan studsa iväg & grannen tror du är en graciös panter och för mera att fundera över![]()
Går inte delen få tag i på begagnat marknaden?Pratat med verkstaden och delen som är trasig är slut hos leverantören/fabrikenså har fått klödda hur jag ska ta mig upp till dalarna i helgen. Blir så att stackars karln får köra upp mig på fredag och sen åker han hem på söndag för att sedan åka upp igen på torsdagen
stackarn
redan på väg hem från skolan. Har tid hos gyn vid halv fyra (cellprov) så tvungen gå tidigare.
När jag kommer med tv-n så drar vi en repa innan jag åker hem tycker jag, jag ska ta reda på lite mer om Västerås för jag har lite kontakter.Jag vill dumpstra! Har försökt men är för feg och vet inte hur det funkar men nu vill jag verkligen testa.
Undrar om jag ska försöka låna bil imorgon natt och dra med en vän ut på det? Hon har aldrig dumpstrat mat men annat så hon har ju erfarenhet av det iallafall!
Ja sen det frös så krånglar det men hv får lösa det senÄr du en teskedsgumma?
Vad träligt att vara utan vatten!
Nej tydligen svårt. Är laddtrycksregulator till en seat ibiza 2012a. Men ev har dom hittat en som dom ska prova (det satt en på en motor dom köpt till en annan bil), inte säkert den funkar men dom skulle återkomma i em med resultatet.Går inte delen få tag i på begagnat marknaden?