Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad sitter det för maskin i den karossen?Nej tydligen svårt. Är laddtrycksregulator till en seat ibiza 2012a. Men ev har dom hittat en som dom ska prova (det satt en på en motor dom köpt till en annan bil), inte säkert den funkar men dom skulle återkomma i em med resultatet.
I morse var det dags igen, mobilen startade av sig själv och hade flyttat sig till "tv-sidan" (på skärmen alltså) fast jag ALLTID ställer den på startskärmen där klockan är. Den ligger på golvet nån meter från hängmattan där jag sover.Alltså, när man vaknar 8 på morgonen vid att mobilen börjar spela samma musik och med samma volym som min klockradio gjorde på 80-talet så börjar man ju undra lite.
1: Jag har ingen radiomottagare i mobilen.
2: Mobilens väckning var ställd på 9, alltså en timma senare.
3: Musiken stängdes av efter c:a en minut.
4: Den kan INTE spela så högt.
5: Väckningsfunktionen kan inte heller spela musik.
Det här är bara en liten detalj av allt som händer här, det är numera så vanligt så det blivit helt normalt och när nåt blivit normalt så slutar man bry sig. Det skulle bara vara roligt att få veta vem-vilka som rumsterar här, fast jag har mina aningar.![]()
Tsi motor. En problem motor tydligenVad sitter det för maskin i den karossen?
På väg mot gyn. Nervös-kissnödig trots jag går och kollar cellprov en gång om året![]()
Tsi motor. En problem motor tydligenoch jag har fått måndagsexemplaret verkar det som. Förra ägaren bytte turbo januari 2014. Jag fick byta styrboxen eller nått sånt januari 2015. Och nu laddtrycksregulator januari 2016
köpte en ny bil för att slippa sånt här
![]()
Bilen är på den verkstad som haft den tidigare redan. Aktoriserad, hade det vart min gamla 9000 hade jag låtit pojkvännen eller pappa fixa eventuella felRing en Volkswagen eller Skoda verkstad och fråga om de har delen på lager, det är samma motorer i alla 3 biltyperna.
Av någon outgrundlig anledning är den sämst av dom 3,kanske för att dom åtminstone i början kom från spanien om jag inte missminnner mig ( jobbade på Kista bilcentrum när Seat kom )Ring en Volkswagen eller Skoda verkstad och fråga om de har delen på lager, det är samma motorer i alla 3 biltyperna.
Du är snabb du! Hur som låter jag nog verkstaden fixa det
Ja är det nåt jag blivit snabb på så är det att spåra upp reservdelar jorden runt. Sist var det keramiska kondensatorer och en radiostyrning jag tog hem från kina och om 3 veckor kommer nästa lass reservdelar som ska in i förrådet i elektroniklabbet.Du är snabb du! Hur som låter jag nog verkstaden fixa det![]()
Dessutom ALLTID, alltid potatis till. Jag är så äckligt less på potatis nu![]()