Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 713
Status
Stängd för vidare inlägg.
Suck, jag saknar redan mitt långa hår, var tvungen att klippa av det pga att det var slitet och nu ser jag fördjävlig ut i huvudet. :cry:

Jag ansåg också att jag såg hemsk ut första veckan efter klippningen när jag klippte mig kort men nu är jag nöjd! Jag hade tappat så mycket hår sist jag fick min bromsmedicin så jag hade inget val.

Hoppas att du trivs i den snart och inte kommer att känna så länge till :heart

Nu när jag klippte mig i veckan så sa jag åt frisören att klippa det kortare än förra gången! Trodde jag aldrig att jag skulle göra för jag brukar låta håret växa ut mellan mina ryck med kortfrisyr men jag trivs så bra med detta och har hitta en frisör jag är nöjd med och dessutom tar hon humant mycket betalt så jag kommer att ha råd att fortsätta ha det kortklippt även i framtiden :up:

Jag ansåg också att jag såg hemsk ut första veckan efter klippningen när jag klippte mig kort men nu är jag nöjd! Jag hade tappat så mycket hår sist jag fick min bromsmedicin så jag hade inget val.

Hoppas att du trivs i den snart och inte kommer att känna så länge till :heart

Nu när jag klippte mig i veckan så sa jag åt frisören att klippa det kortare än förra gången! Trodde jag aldrig att jag skulle göra för jag brukar låta håret växa ut mellan mina ryck med kortfrisyr men jag trivs så bra med detta och har hitta en frisör jag är nöjd med och dessutom tar hon humant mycket betalt så jag kommer att ha råd att fortsätta ha det kortklippt även i framtiden :up:
Jag vet inte, hade känts bättre om jag hade kunnat få med allt hår i en tofs, jag kan inte ha utsläppt hår för då ser det fördjävligt ut.
Så här såg jag ut i huvudet efter en dag på jobbet... tycker det ser fördjävligt ut. :(
12647702_1192613300769514_884375183_n.jpg

Hatar att ha hår i ögonen och vill egentligen inte använda hårspännen, då jag tycker det blir ännu fulare då. Nu hoppas jag bara att det växer fort så jag kan få med allt i en tofs igen...

Ska ALDRIG mer bleka mitt hår någonsin, ALDRIG. Fan, det är blekningen som gjorde att jag var tvungen att klippa av så här mycket hår... :(

@RedHyuuga får du inte ihop det bak om du skippar mittbenan och drar allt bakåt? Jag hade kortare hår än du har på bilden och jag drog allt rakt bakåt och tvinnande ihop det och fäste det med en så när smal avlång hårklämma.

Tycker inte heller om att ha hårklämmor på sidorna :wtf:

Dessutom stannade dom inte kvar i mitt hår utan ramlade alltid bort så det vara ändå ingen ide att ens försöka få till det på så sätt.

Du har inte provat på no poo metoden någongång? Ser att du har självlockigt hår och dom brukar må bra av det har jag läst. Självlockigt hår är ofta torrare än rakt.

Pst vad vacker du är, vet att du inte kommer att tro mig men jag tycker faktist att du är jättefin :love:

@RedHyuuga får du inte ihop det bak om du skippar mittbenan och drar allt bakåt? Jag hade kortare hår än du har på bilden och jag drog allt rakt bakåt och tvinnande ihop det och fäste det med en så när smal avlång hårklämma.

Tycker inte heller om att ha hårklämmor på sidorna :wtf:

Dessutom stannade dom inte kvar i mitt hår utan ramlade alltid bort så det vara ändå ingen ide att ens försöka få till det på så sätt.

Du har inte provat på no poo metoden någongång? Ser att du har självlockigt hår och dom brukar må bra av det har jag läst. Självlockigt hår är ofta torrare än rakt.

Pst vad vacker du är, vet att du inte kommer att tro mig men jag tycker faktist att du är jättefin :love:
Jag ser ju så arg och hemsk ut på den bilden ju, hur kan ja då vara jättefin? :eek:

Nä, håret som är "luggen" så att säga räcker inte bak oavsett mittbena eller ej, får väl börja ha två tofsar, kommer se så latjo ut, sen tror jag grejen med mitt hår är att även om de klipptes av i en bra längd så blir det kortare i och med lockarna och söker sig uppåt eller nått.
Kommer ta väl hand om håret i alla fall och spara ut till långt igen.

Jag ser ju så arg och hemsk ut på den bilden ju, hur kan ja då vara jättefin? :eek:

Nä, håret som är "luggen" så att säga räcker inte bak oavsett mittbena eller ej, får väl börja ha två tofsar, kommer se så latjo ut, sen tror jag grejen med mitt hår är att även om de klipptes av i en bra längd så blir det kortare i och med lockarna och söker sig uppåt eller nått.
Kommer ta väl hand om håret i alla fall och spara ut till långt igen.

Jag håller med om att du ser arg ut men inte hemsk! Men hur ofta anser man att man själv är fin, vacker, snygg, attraktiv mm ut på bild?

Jag tycker själv att jag är förskräckligt ful på bild, har haft halvsidig ansiktsförlamning som inte gått tillbaka helt och jag är sned och det syns extra väl på bild.

Jag blev så sjukt trött av att lära mig så mycket nytt idag så jag fick gå hem tidigare :)
Nu tror jag att hästarna ska få komma in så de slipper den hysteriska blåsten en stund.

Jag håller med om att du ser arg ut men inte hemsk! Men hur ofta anser man att man själv är fin, vacker, snygg, attraktiv mm ut på bild?

Jag tycker själv att jag är förskräckligt ful på bild, har haft halvsidig ansiktsförlamning som inte gått tillbaka helt och jag är sned och det syns extra väl på bild.
Gillar faktiskt några på mig själv, den här är en favorit och det är även den här hårlängden jag vill ha tillbaka.
12650647_1192628194101358_1511452222_n.jpg

Ja sitter på en buss med 15 "barn" som är i olika stadier av fylla. Dom sjunger, skrålar och är jobbiga :wtf::meh::banghead::rage: allihopa skulle åka barnbiljett men så vitt jag vet räknas man väl inte som barn när man får dricka alkohol :meh:

Jag vet inte, hade känts bättre om jag hade kunnat få med allt hår i en tofs, jag kan inte ha utsläppt hår för då ser det fördjävligt ut.
Så här såg jag ut i huvudet efter en dag på jobbet... tycker det ser fördjävligt ut. :(
12647702_1192613300769514_884375183_n.jpg

Hatar att ha hår i ögonen och vill egentligen inte använda hårspännen, då jag tycker det blir ännu fulare då. Nu hoppas jag bara att det växer fort så jag kan få med allt i en tofs igen...

Ska ALDRIG mer bleka mitt hår någonsin, ALDRIG. Fan, det är blekningen som gjorde att jag var tvungen att klippa av så här mycket hår... :(

Åh, jag tror att du skulle passa sjukt bra i en kort bob! Fast jag tycker att i princip alla blir snyggare med kort hår. :)

Nu har blåsten tagit sig hit också. Tror jag ska ta nästa paus i Mord i paradiset till att hå ut på balkongen och ta in min spaljé/piedestal/blomtjottefräsare :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
275
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 842
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 979
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 330
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka