Solen skiner och jag ska till stallet. Släppa ut hästarna, rida en ponny, få hästarna skodda och sen hem för att duscha och skrubba mig inför spraytan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tittar på priser med bil + människor + husdjur till Gotland för lite semester. Sambon säger att det är dyrt med bara själva båtresan. Han tycker det är enklare med Öland. Men jag har varit på Öland, dock inte på Gotland så jag vill liksom inte till Öland.
Tips på semesterställen i Sverige för 4 vuxna och tre hundar? Vi vill bara kunna slappna av, ev bada om vädret tillåter (i alla fall lär 2 av 3 hundar vilja bada). Jag ser gärna natur också. Utgångspunkt lär väl bli Uppsala troligen, så inte längre än att vi tar oss till platsen på en dagsresa med bil.
Faktiskt aldrig besök siljansringen. Ska kollas uppJag är som vanligt tråkig och säger Siljansringen (fast ni har kanske varit där mycket?). Mitt andra standardtråkförslag är Jämtland kring StorsjönGaranterat bad och fin natur
Fast jag förstår dig, jag skulle också vilja besöka Gotland![]()
Gotland är vackert men det är dyrt att ta sig dit...Tittar på priser med bil + människor + husdjur till Gotland för lite semester. Sambon säger att det är dyrt med bara själva båtresan. Han tycker det är enklare med Öland. Men jag har varit på Öland, dock inte på Gotland så jag vill liksom inte till Öland.
Tips på semesterställen i Sverige för 4 vuxna och tre hundar? Vi vill bara kunna slappna av, ev bada om vädret tillåter (i alla fall lär 2 av 3 hundar vilja bada). Jag ser gärna natur också. Utgångspunkt lär väl bli Uppsala troligen, så inte längre än att vi tar oss till platsen på en dagsresa med bil.
Faktiskt aldrig besök siljansringen. Ska kollas upp![]()
Gotland är vackert men det är dyrt att ta sig dit...Vi planerar för någon slags fjällvandring, jag har en kusin som bor vid Vemdalen så jag skulle vilja hälsa på dem. Sen skulle vi även vilja ta med barnen in i Norge och ut mot kusten just för att naturen är så annorlunda där. Annars håller jag med @athena_arabians Siljansringen och Jämtland är otroligt vackert!
Fjällvandring vill jag egentligen, men dels är jag rädd att inte gammelhunden orkar, dels orkar inte mammorna detGotland är vackert men det är dyrt att ta sig dit...Vi planerar för någon slags fjällvandring, jag har en kusin som bor vid Vemdalen så jag skulle vilja hälsa på dem. Sen skulle vi även vilja ta med barnen in i Norge och ut mot kusten just för att naturen är så annorlunda där. Annars håller jag med @athena_arabians Siljansringen och Jämtland är otroligt vackert!
Vi tänker oss dagsturer, och kanske utan något direkt mål utan mer "traska omkring" och ha tid att stanna vid bäckar, titta på häftiga stena, lavar osv.Fjällvandring vill jag egentligen, men dels är jag rädd att inte gammelhunden orkar, dels orkar inte mammorna det![]()
Ligger och funderar på varför jag matar trollet i en annan tråd
Inte vill jag sätta på ignore heller för då missar jag så mycket....eh, intressanta kan vi kalla dem, inlägg![]()
![]()
Inte jag hellerKunde inte låta bli![]()
Solen lyser från en blå himmel, det är fan så man blir rädd![]()