Har du bälte? Annars har jag ett (som är bättre än de sjukgymnasten lånar ut) som du gärna får låna!
Nej ska gnälla lite nästa gång jag träffar BM.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du bälte? Annars har jag ett (som är bättre än de sjukgymnasten lånar ut) som du gärna får låna!
Ja, det var det faktiskt, men jag lever och det är huvudsaken.Usch vad otäckt
Nä och inte hjälper deras tidtabeller till heller. Jag vet hur det är att vara stressad, men man får aldrig låta det gå ut över sin körning och ändå försöka ha koll på trafiken.En del som kör buss verkar inte tänka igenom alla sina beslut... Vi våran busshållsplats är det två filigt, en lastbil körde ut precis innan det bli tvåfiligt men han var uppe i 70 när bussen kommer ifatt bakom och påbörjar en omkörning. Mitt för får busschauffören syn på min son som stod och vänta på bussen och ställer sig på bromsen, ute i andra filen med bilar bakom.
Nu skulle man kunna tro att bussen var sen och chauffören därmed var stressad, men bussen var fem minuter tidig och fick därmed stå och vänta två hållplatser längre fram för att inte åka för tidigt från knytpunkten.
Det var en av våra chaufförer som körde lastbilen, han hade sett sonen tidigt i och med att han har reflexväst på sig på busshållsplatsen och var påväg att ringa när han trodde att bussen skulle köra förbi honom.
@grodan21och @Marita73 Grattis på er båda, hoppas ni haft en bra dag och får en fin fortsatt kväll.![]()
Här kommer sjukgymnaststudenten och säger AJABAJA! Du ska absolut inte lyfta om bäckenet känns sådär. Däremot ska du omedelbums boka en tid hos en sjukgymnast (gärna med inriktning på gyn), så du kan få verktyg för att hantera det där i tid eftersom det minskar riskerna för bestående problem (de allra, allra flesta fall löser sig dock omgående efter förlossning, och ofta redan när barnets huvud vänts nedåt och därmed stabiliserar upp bäckenet).Blev helt slut efter ansiktsbehandlingen idag. Orkade knappt köra hem
Köpte fågelmat på Granngården och när jag lyfte in 2*5kg i bilen så protesterade bäckenet högt. Som knivar![]()
Dock väldigt viktigt att man vet exakt hur det ska sitta, annars är risken att man sätter det fel (vanligen för långt upp) och då får en fläk-effekt i fogarna vilket orsakar ännu större problem och smärtaHar du bälte? Annars har jag ett (som är bättre än de sjukgymnasten lånar ut) som du gärna får låna!
Här kommer sjukgymnaststudenten och säger AJABAJA! Du ska absolut inte lyfta om bäckenet känns sådär. Däremot ska du omedelbums boka en tid hos en sjukgymnast (gärna med inriktning på gyn), så du kan få verktyg för att hantera det där i tid eftersom det minskar riskerna för bestående problem (de allra, allra flesta fall löser sig dock omgående efter förlossning, och ofta redan när barnets huvud vänts nedåt och därmed stabiliserar upp bäckenet).
@Marita73 har du varit på Vaggeryds hästklinik någongång?
Ah, ska dit själv imorrn. Första gången ever på klinik, är lite nervös.Nej tyvärr, de gånger jag åkte med Opal var jag till Helsingborg. Tänkte inte ens på att Vaggeryd fanns då.
Grattis på födelsedagenTack för alla grattis![]()
Grattis på födelsedagenDet är tråkigt att plugga och tågen är sena, funderar på att ta en bakelse till för att lätta upp situationen![]()