Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilken storm just nu, aldrig att jag skulle våga ha katten ute på balkongen, med eller utan nät. 3.2 kg blåser lätt bort :nailbiting: Ont som satan i huvudet.
 
Slöar, fixar middag och sen inte så mycket mer just nu. Dagen inleddes med regn = pysslade inomhus, sen blev det soligt, varmt och fint = skuttade ut och rensade lite ogräs och nu blåser det stormvindar, spöregnar och åskmuller hörs i fjärran. Ombytligt väder idag minsann :meh:
 
Helvetes vad det blåser här! Trodde ridhuset skulle ramla ihop över oss nyss. Det ligger omkullblåsta träd lite varstans här, även inne i stan.
Mysigt och kul med pålle iaf. Nu mat, tv och räkna foderstater åt en profilryttare och planera ny order från tillverkaren.
 
Som på många andra håll (verkar det som) blåser det rätt rejält här också.... Hoppas på en lugnare kväll imorgon. Dock ska vi sitta ute och grilla, leka, äta godis, osv och lite vind kanske håller myggen borta.... :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 009
· Visningar
52 983
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 076
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
402
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
963
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp