Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mätt och frusen efter besök på balkongen efteråt, kyligt ute och fiskmåsarna verkar ha tappat rösten en stund, stackarna men omkring 04:00tiden brukar det börjas med uppsjungning igen så har nog bara lite halvtidsvila eller siesta ett tag gissar jag på.

Då är klockan snart 4:00 hör jag, full fart på pippifåglarna som gör vad dom kan för att gasa igång en ny dag.
Jag kanske borde ta en pinne, ställa mig på balkongen och vifta och vara dirigent? Den stora frågan är dock hur jag ska vifta "sänk volymen och gå och lägg er och sov vet jag".
 
Godmorgon. Jag är fortfarande hemma. O_o

Börjar jobba 8 idag eftersom vi ska på konferens som drar igång vid lunchtid, pågår till 17. Sedan middag ikväll. Och hela dagen imorgon.

Det bästa med allt? Jag ska bo på hotell i natt så jag ser fram emot frukosten imorgon. :laugh:
 
Basta är skönt. Hjälper faktiskt mot smärta. Vore kanske något för dig?
Annars så det vanliga: liniment. Blå liniment vid varma, skållheta fötter och arnika vid frysna, iskalla fötter

Det är mina nerver i Centrala Nervsystemet i hjärnan som är skadat. Bastu, liniment mm hjälper tyvärr inte men annars är det bra tips du ger :up:

Inte ens morfin lugnar ner dessa smärtor :meh:
 
Jaha jag fick ett jobb igår, redan på intervjun. Himla kul, har alltid velat jobba där och sökt flera gånger. Nu när jag egentligen inte behöver så fick jag det, men pengar är alltid trevligt så kör på med det tills jag pluggat klart iaf :)
 
Om möjligt ännu tröttare än igår.... Ska ha telefonen från 9-12 känns som ett straff idag.. Hoppas ingen ringer...
 
Är ledig idag. Varit iväg till Endokrin och tagit blodprov. 9 rör blod fattigare
Nu hem. Ska hämta ut lite paket på ica oxå
 
Blåser halv storm och är snorkallt! Inte ens katterna vill vara ute i dag :cool:
Väntar på sista ok på att mitt sängproblem är löst.... inget är som i väntans tider :angel:
 
Tidig start på dagen efterso jag hade tid kl 7 på däckverkstaden för avkommans bil och sedan provtagning på vårdcentralen. Fasteprov. Blä. Utan frukost i ett par timmar är itne bra för varken humöret eller orken.

Slötittar på datorn och sedan ska jag rensa ett par fönsterbänkar och börja slipa inför ommålning.
Har ett gästhus att tapetsera också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
749
· Visningar
39 137
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 779
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
385
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
951
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp