Bukefalos 28 år!

Vad sjutton håller vi på med, del XLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förlåt men :rofl: :rofl:

Kortaste vägen hit från Östersund är 45:an till Kårböle-Los, sedan 296 via Voxna till Edsbyn och sedan 50:an mot Falun. Jag misstänker att ni tog fel väg i Voxna (lätt hänt) och därför hamnade på 301:an. Väl där hade det varit bättre att åka ner i Rättvik och fortsätta till Borlänge via Leksand och hoppa på 50:an i Borlänge.
Åh då hade ni passerat mitt fönster typ hahahaha
 
Kanske för att jag äter på många okända ställen med okända människor.

Vill du säga att du är nöt så är det upp till dig...
 
Har just tryckt i mig en riktigt delikat middag!

15306571_136966903457345_3934655978368139264_n.jpg
 
Den braiga dagen som gick över i skitkväll fortsätter i skitnatt :turd:
Det är strul med spårspärrar, arbeten ute så alla tåg ska växlas undan vilket inte går med strulande spårspärrar. Morr o mutter!
 
Tvätta mellan 07-12 hos mamma imorgon. Passar på o skyller på jag tvättar _åt_ henne ifall ertappad. Någon (läs mamma) lovade jag skulle vara hemma hos henne vid 8:15 typ då alla boende ska få nytt lås.
 
Snackar vidare med nämnda klasskompis och ber till surfgudarna att min surf inte ska ta slut (mobilt bredband) :p Försöker intala mig att jag inte vill ha chokladen som ligger i skafferiet
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag och grannen funderar på vad sjutton den används till. Den låter hemskt högt när man snurrar den, så frågan är om den är till för att...
Svar
4
· Visningar
351
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
1 441
IT & mobiler Sist jag köpte lampa till jacka så köpte jag på stadium dessa var jätte bra. Köpte fyra nya i år. Har en oanvänd kvar. Den jag bytte...
Svar
2
· Visningar
320
Hemmet Det var en vattenläcka i taket för flera år sen i vårt hus (långt innan vi köpte det). Själva läckan är åtgärdad sen länge men tapeten...
2
Svar
30
· Visningar
1 285
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp