Vad sjutton håller vi på med, del XLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har sytt en t-shirt åt lillasyster i julklapp. Vadå ute i sista minuten? :meh: Flyger till dom på onsdag för att fira jul... Vill helst sy en klänning och ett par trosor åt henne med. Men jag får nog låta symaskinerna ta natten nu, vill ju inte att grannarna ska störas. Får väl ta och rita av dom mönster jag ville ha ur de 4 mönstertidningar jag lånade på bibblan som ska lämnas tillbaka imorgon. Också där, ute i sista minuten... Haft dom i en månad och inte ens öppnat dom typ :banghead:
 
Har lagt mig i sängen, extracheckat att jag har koll på allt som behövs inför morgondagen och hoppas nu på att kunna somna snart. Känns inte som det, men att lägga ifrån sig iPad och krama en hund kanske kan vara en bra början ändå.
 
I år kan jag bara gå och sätta mig och titta på lucian, ungarna är hos pappa så de fixar med kläder, åker dit osv :up:
 
Lyckats få till lite sömn i soffan, en kvart här och där blev det. Känner mig nästan ännu tröttare nu men tror att jag har igen det när jag ska köra hem. Det har kommit något vitt på backen som redan töar.
 
God Lucia på Er!
Varit o hämtat den årliga pepparkakan och lussebullen (o tepåsen) från föreningen. Himla trevlig tradition de har. :)
 
Är vaken och intar kaffe. Snart iväg till tandläkaren för att slipa lite tand, kan ju inte tugga på den nylagade tanden utan att dö som det känns nu :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag och grannen funderar på vad sjutton den används till. Den låter hemskt högt när man snurrar den, så frågan är om den är till för att...
Svar
4
· Visningar
337
Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
1 317
IT & mobiler Sist jag köpte lampa till jacka så köpte jag på stadium dessa var jätte bra. Köpte fyra nya i år. Har en oanvänd kvar. Den jag bytte...
Svar
2
· Visningar
313
Hemmet Det var en vattenläcka i taket för flera år sen i vårt hus (långt innan vi köpte det). Själva läckan är åtgärdad sen länge men tapeten...
2
Svar
30
· Visningar
1 266
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Bildtråden
  • Färgtråd III

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp