Bukefalos 28 år!

Vad ska jag önska mig i julklapp? Vad önskar ni er i julklapp?

Jag önskar mig en lugn jul! Men det har jag insett att jag bara kan ge mig själv, så jag total vägrar att fira jul med min familj för andra året i rad (det var helt fantastiskt att vara bara jag, maken och katten förra året :love:).

Annars vet jag inte, en ny extern hårddisk kanske? Mitt nuvarande projekt genererar mycket stora filer så jag får slut på plats hela tiden :(

Vi tänkte ta oss ann en till katt, så en av mina stora önskningar är att den och den nuvarande katten kommer överens :).

Vi ska bila genom Europe lite veckan efter jul, så att bilen inte går sönder under vägen vore också trevligt :D
 
Önskar mig ingenting, vi slutade ge julklappar till varandra för kanske 5 år sedan och skänker istället de pengar vi skulle ha spenderat på julklappar till välgörenhet.
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 625
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 288
Senast: jemeni
·
Tjatter Vad är ert konstigaste/ roligaste / mest minnesvärda/ dråpligaste julminne? Tappade tomten bort sig, eller knackade fel tomte på hos...
Svar
12
· Visningar
821
Senast: Motacilla
·
Relationer Skulle vilja höra hur andra tänker kring följande situation. Vi har de senaste 11 åren alltid firat jul hos oss, innan dess firade vi...
18 19 20
Svar
383
· Visningar
33 185
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp