Bukefalos 28 år!

Vad ska jag önska mig i julklapp? Vad önskar ni er i julklapp?

tott

Trådstartare
Alltid detta delikata problem såhär års. Föräldrar och syster och partner frågar vad jag önskar i julklapp, men jag har som vanligt ingen aning. ...eller jo, av syster önskar jag mig nya träningskläder, men sen är det stopp på fantasin och/eller behoven. Syster med familj önskar bidrag till en soffa av våra föräldrar, så av dem kan jag önska mig nåt lite dyrare. "Mannen" och jag firar vår första jul som par och där vet jag inte alls vilken nivå julklappar ska/kan ligga på.

Vad önskar ni er? Vad önskar jag mig? Hjälp!
 
Jag är fullkomligt förälskad i halsbandet med ett anatomiskt korrekt hjärta, så det skulle jag säga att jag önskade mig om någon frågade mig. :)
 
Vad önskar ni er? Vad önskar jag mig? Hjälp![/QUOTE]
Alltid detta delikata problem såhär års. Föräldrar och syster och partner frågar vad jag önskar i julklapp, men jag har som vanligt ingen aning. ...eller jo, av syster önskar jag mig nya träningskläder, men sen är det stopp på fantasin och/eller behoven. Syster med familj önskar bidrag till en soffa av våra föräldrar, så av dem kan jag önska mig nåt lite dyrare. "Mannen" och jag firar vår första jul som par och där vet jag inte alls vilken nivå julklappar ska/kan ligga på.

Vad önskar ni er? Vad önskar jag mig? Hjälp!
Jag samlar på en rörstrands servis, så jag önskar mig delar till den. Praktiskt, den som köper väljer själv hur mycket hen vill lägga och det finns massor av delar om man har idétorka vid jul och födelsedag.

Glas, bestick allt sånt är ju kul att få och att samla på
 
Alltid detta delikata problem såhär års. Föräldrar och syster och partner frågar vad jag önskar i julklapp, men jag har som vanligt ingen aning. ...eller jo, av syster önskar jag mig nya träningskläder, men sen är det stopp på fantasin och/eller behoven. Syster med familj önskar bidrag till en soffa av våra föräldrar, så av dem kan jag önska mig nåt lite dyrare. "Mannen" och jag firar vår första jul som par och där vet jag inte alls vilken nivå julklappar ska/kan ligga på.

Vad önskar ni er? Vad önskar jag mig? Hjälp!

Jag önskar mig ingenting. Vi har slutat köpa julklappar.

Skönt att slippa konsumtionshetsen och pengastressen (om man nu inte gör egna julklappar)
 
Ull underställ... ;) Sen beror det förstås på vilken prisnivå det ska ligga på, det är inte några böcker som du skulle vilja ha?
 
Jag önskar mig, och ger bara välgörenhetklappar. Jag ger, och vill gärna ha ett par till såna här armband:
2014-11-17132914-1_zpsf8fe061e.jpg

100 fjuttiga riksdaler styck, värda mycket mycket mer för & hos:
http://shop.ungcancer.se/armband-c-163-1.aspx
 
Jag samlar på en rörstrands servis, så jag önskar mig delar till den. Praktiskt, den som köper väljer själv hur mycket hen vill lägga och det finns massor av delar om man har idétorka vid jul och födelsedag.

Jag med!
Jag ropar in delar då och då på tradera. Så jag tomtar åt mig själv med jämna mellanrum. Särskilt nöjd när jag ropade in en terrinför 1/3 av pengen jag var beredd att ge för ett par veckor sedan....
 
Alltid detta delikata problem såhär års. Föräldrar och syster och partner frågar vad jag önskar i julklapp, men jag har som vanligt ingen aning. ...eller jo, av syster önskar jag mig nya träningskläder, men sen är det stopp på fantasin och/eller behoven. Syster med familj önskar bidrag till en soffa av våra föräldrar, så av dem kan jag önska mig nåt lite dyrare. "Mannen" och jag firar vår första jul som par och där vet jag inte alls vilken nivå julklappar ska/kan ligga på.

Vad önskar ni er? Vad önskar jag mig? Hjälp!
Jag har blivit så gammal att jag uppskattar de där mjuka paketen. Jag brukar alltid önska mig sådan som är så tråkigt att köpa, trosor och strumpor. I år önskar jag dessutom en enkel (billig) armbandsklocka jag kan ha när jag rider, nya beskydd med inbyggd reflex och vita ridhandskar.
 
Jag brukar önska mig sånna där tråkiga saker, nått år dammsugare, vinterdäck, och i år en sån råsafts-grej. Pussel och sällskapsspel brukar jag också önska mig då jag gillar det :) Går även på bio mycket,s å brukar önska mig presentkort på SF ibland med
 
Kommer typ inte på något jag önskar mig. Skulle väl vara böcker och underkläder.. Men det väljer jag helst ut själv och känns tråkigt med presentkort :p
 
Jag har önskat mig HairBell-schampo. Har varit nyfiken på det länge, men har snålat för att jag har tvivlat lite på att det funkar, så det blir kul om jag får det i julklapp.
 
På min egen önskelista till jul och födelsedag står alltid böcker högst upp, eller presentkort hos valfri bokhandel. Så även i år. Utöver det brukar jag önska mig den för mig ultimata tjocksockan (fortfarande inte funnit den, börjar tro att den inte finns) och nytt underställ. Annars brukar jag önska mig nån kul pryl, typ R2D2 kakburk eller liknande. Eller om jag behöver nåt som är tråkigt att köpa själv, vattenkokare, micro och sånt.
 
Ny bil :angel: och av mig själv fick jag en dunjacka av känt märke för någon vecka sen så jag slipper frysa.
 
Jag önskar mig en ryggsäck från Fjällräven, ett nytt ipadfodral och ett par bra inomhustofflor med sula så att jag inte får så ont i fötterna när jag går och skumpar bebis.
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 625
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 285
Senast: jemeni
·
Tjatter Vad är ert konstigaste/ roligaste / mest minnesvärda/ dråpligaste julminne? Tappade tomten bort sig, eller knackade fel tomte på hos...
Svar
12
· Visningar
821
Senast: Motacilla
·
Relationer Skulle vilja höra hur andra tänker kring följande situation. Vi har de senaste 11 åren alltid firat jul hos oss, innan dess firade vi...
18 19 20
Svar
383
· Visningar
33 185
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp