Bukefalos 28 år!

Vad ska ni shoppa på Globen i år?

Sv: Vad ska ni shoppa på Globen i år?

Formiga schabraken har varit väldigt svårsålda i vår butik här, dom rear ut dom hela tiden men ändå blir dom inte sålda. Men för det priset du gav så är det ju värt att chansa!
 
Sv: Vad ska ni shoppa på Globen i år?

Tänkte testa det då dels priset var tilltalande och min häst är känslig och dom påstås vara bra för just känsliga hästar.
Återkommer med en rapport när jag använt det ;)
 
Sv: Vad ska ni shoppa på Globen i år?

Tyckte mässan var skitdålig iår, sämsta hittills. Fanns nästan inget som jag hade på listan. Jätteutplockat på storlekar (full) redan första dagen och ett flertal prylar som utställarna, konstigt nog, inte hade med sig.

Kom ut med dessa:
e4e068d259e311e3ad5e12b4d7054647_7_529a1fed2a6b2269b6c9ef15.jpg


samt la en beställning på ett, såhär i efterhand, alldeles för dyrt ländtäcke :meh: Båda från butiker som annars finns runt hörnet.

Känns ju ännu surare när de chockhöjt mässinträdet sen ett par år tillbaka.:mad:

Sjukt besviken :p
 
Sv: Vad ska ni shoppa på Globen i år?

*knapplån*

Börjar marknaden bli mer mättad på saker? Kräver kunder mer och mer? Det är ju inte det hederliga marinblå och billigt som går hem längre utan det ska väl vara rejäl kvalité nu?
Det är ju mycket mer märkesfixerat nu än för 10 år sen, mässor är ju en bra samlingsplats för de finare märkena att visa upp sig och konkurrera. Sen verkar det ju som att det gärna får kosta mer och mer för att man ska kunna stoltsera med att "ha råd" med något dyrare och därmed försvinner alla fynd?
Nu var det nog tre år sen jag var i Annexet sist men det var väl redan där det började ändra sig med att det blev mer lyx och mindre fynd.
Tycker det är kul att det konservativa inom ridsporten börjar försvinna... :)

Hur blir det med mässan nästa år? Någon som har koll? Vart? Större/mindre?
Jag håller ju inte alls på med hästar längre men funderar på att åka nästa år bara för att se hur det ser ut som nytt! :)
 
Sv: Vad ska ni shoppa på Globen i år?

Enligt vad de har skrivit så ska hela planen på Friends delas upp, en tredjedel för showmanege och resten för framridning & mässa. Riktigt hur det kommer vara upplagt vet jag inte.
 
Sv: Vad ska ni shoppa på Globen i år?

Jag har noll koll på den arenan, hur stor är den egentligen? :p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 145
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
2 053
Senast: kamomillo
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 179
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 386
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp