Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Godmorgon.

Har lyckats läsa ifatt tråden innan den tog slut. Bra jobbat av mig. :laugh: Har haft dåligt med tid, eller kanske mest ork, den sista veckan. Har varit mycket på jobbet då en kollega varit sjukskriven (eftersom han blivit biten av en bäver :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: ) så jag har varit helt slut på kvällarna. Men jag har känt mig sjukt nöjd med min arbetsinsats. Jag älskar när jag får gå in och jobba heltid i köket och inte behöver springa emellan som jag normalt gör.

Idag har vi födelsedagskalas här hemma. Lillungen fyller 11 år imorgon. Vi bjuder på varma mackor och tårta på förmiddagen, ikväll har hon bestämt att vi ska ut och äta kinamat.

Idag skulle dessutom världens bästa kisse fyllt 17. Tyvärr vandrar hon ju inte på jorden längre. :heartheart:heart

20150430_200036.jpg
 
Ja. Det var hon verkligen. :heart Hon var min bästa vän i många år. Jag saknar henne väldigt mycket fortfarande. Kan vakna ibland och känna henne intill mig.

Det är lika för mig med Tassa, man är så van att ta hänsyn till två katter när man ger dem mat osv så det känns så konstigt när det bara är en :(
 
Jag har fått årets första myggbett :meh: men men, det är dags att starta dagen och åka på klubbtävling på Solängen :) A startar nog vid 10:40 skulle jag tro.
Mygg är onödiga. :meh: Jag hade fyra myggbett på ena benet förra helgen. Och min sambo får aldrig några. Orättvist! :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 122
Senast: Fiorano
·
Kultur Miraklet i Gullspång finns på svtplay. Ni som har sett den, vad tycker ni? Har ni några teorier? :nailbiting: Vad är er teori om...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 871
Senast: Rosett
·
Fritid Småkronorna spelar sin sista träningsmatch just nu. Det kickar igång den 26 när Sverige börjar mot Lettland och Kanada ställs mot...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 109
Senast: Norma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp