Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känslan när man får " jag tycker om att se dig skratta" från någon man är lite hemligt förtjust i :D:oSpeciellt när man som jag tycker det är lite jobbigt att skatta och le p g a komplex över hur tänderna ser ut

Min sambo var precis som du när vi träffades. Han log gärna men skrattade inte så han visade sina tänder. Han tyckte de var sneda och fula. Jag tycker tvärtemot att leendet är något av det bästa med honom :love: Han har ett av de finaste leenden jag vet och tänderna är jättecharmiga (jag jobbar dessutom med tänder :D). Numera har han inga komplex alls och tänker inte på det längre, och jag får se hans fina leende ofta :love:
 
Precis kommit hem från Göteborg där jag varit och hejat på en vän som sprungit. Har dock varit konstigt yr sedan ca 19.30. går och lägger mig och hoppas det går över till imorgon :p
 
Hemma! Det är underbara 10 grader ute och jag har haft ac'n hemma igång hela kvällen så nu är det överkomliga 18,5 grader inne. Här ska sovas!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 131
Senast: Fiorano
·
Kultur Miraklet i Gullspång finns på svtplay. Ni som har sett den, vad tycker ni? Har ni några teorier? :nailbiting: Vad är er teori om...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 876
Senast: Rosett
·
Fritid Småkronorna spelar sin sista träningsmatch just nu. Det kickar igång den 26 när Sverige börjar mot Lettland och Kanada ställs mot...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 109
Senast: Norma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp