Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä, bara att livet känts jobbigt. Har nyligen sänkt de antidepressiva igen så är lite rädd att det blivit för låg dos. Avvaktar ett par dagar innan jag ev höjer igen. Har jobbat i onsdags, igång hela torsdagen och sen jobb igår - det gör min kropp slut både fysiskt och psykiskt.
Åh, okej!:( Skickar en styrke- och tröstkram i alla fall!
 
Dricker en Somerby red rhubarb och knaprar på chips som ska smaka smör och havssalt. Lite för mesiga i smaken för mig, favoriten är fortfarande ramslök/chili :d

Jag sitter på jobbet och äter likadana chips. Är en riktig mes när det gäller kryddor så jag gillar dem, kunde vara lite mer salt på dock.
 
Förbannad på mig själv. Varför har jag inte kommit till skott och beställt badkläderna jag ska ha? Nu är ju storleken jag skulle ha slutsåld :down:. Undrar om jag kan klämma in kroppen i en mindre storlek?
 
Förbannad på mig själv. Varför har jag inte kommit till skott och beställt badkläderna jag ska ha? Nu är ju storleken jag skulle ha slutsåld :down:. Undrar om jag kan klämma in kroppen i en mindre storlek?
Inte ska du vara förbannad på dig själv förhoppningsvis stöter du på något snyggare och kanske även billigare.
Redan badsäsong enligt dig?
 
Inte ska du vara förbannad på dig själv förhoppningsvis stöter du på något snyggare och kanske även billigare.
Redan badsäsong enligt dig?
Jag har kollat efter andra men har helt kärat ner mig i en modell och ingen är i närheten av att vara så snygg.

Jag ska till Spanien i mitten av juni så jag behöver den då. Nästan en månad kvar alltså, men vill ha sådant fixat redan nu.

Jag hade inte chansa på mindre. Tycker dom är små i storlekarna som dom är ändå.
Jag har velat om storleken rätt länge. Storleken anges i 36, 38, 40 o.s.v. men dessa storlekar finns inte i storlekstabellerna för badkläder. Sen har jag gått upp i vikt också, men kommer ändå i mina gamla kläder fast de sitter lite för tajt. En baddräkt/tankini ska ju inte sitta löst heller. Men jag hade tänkt gå upp en storlek från det jag brukat köpa. Den storlek jag har köpt förut finns kvar. Frågan är bara hur tajt den sitter.
 
Jag har kollat efter andra men har helt kärat ner mig i en modell och ingen är i närheten av att vara så snygg.

Jag ska till Spanien i mitten av juni så jag behöver den då. Nästan en månad kvar alltså, men vill ha sådant fixat redan nu.


Jag har velat om storleken rätt länge. Storleken anges i 36, 38, 40 o.s.v. men dessa storlekar finns inte i storlekstabellerna för badkläder. Sen har jag gått upp i vikt också, men kommer ändå i mina gamla kläder fast de sitter lite för tajt. En baddräkt/tankini ska ju inte sitta löst heller. Men jag hade tänkt gå upp en storlek från det jag brukat köpa. Den storlek jag har köpt förut finns kvar. Frågan är bara hur tajt den sitter.
Eller så väntar du tills du kommer ner,utbudet brukar vara enormt.:idea:
 
Eller så väntar du tills du kommer ner,utbudet brukar vara enormt.:idea:
Dessvärre kommer jag knappast ha tid för shopping när jag kommer dit utan jag får skjuts direkt från flyget till stället där jag ska vara. Alternativet är att ta med min gamla trista baddräkt. Jag tror den funkar men är så totalt aptråkig att jag inte vill.
 
@Magiana Nu blir jag så avis så jag tycker gott du kan skippa badkläder och sitta på land och svettas. :p
Allvarligt talat, fyyy vad trist :mad: men jag hoppas verkligen det fixar sig, om inte annat så kan jag åka istället för badkläder har jag så bara hojta om du vill göra namnbyte på biljetterna. :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 125
Senast: Fiorano
·
Kultur Miraklet i Gullspång finns på svtplay. Ni som har sett den, vad tycker ni? Har ni några teorier? :nailbiting: Vad är er teori om...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 874
Senast: Rosett
·
Fritid Småkronorna spelar sin sista träningsmatch just nu. Det kickar igång den 26 när Sverige börjar mot Lettland och Kanada ställs mot...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 109
Senast: Norma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Svarstid kvarka?
  • Ridskoleryttare
  • Lön - hovslagare??

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp