Bukefalos 28 år!

Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skitdag igen, hade egentligen tänkt träna med hunden men kom inte iväg :(
Sovit och gråtit, typ.
Ikväll ska vi boka semesterboende för sommarens lättare fjällvandring i alla fall - och beställa lite saker till de kommande hönsen.
Imorgon är det tävling med hunden, sambon har lovat att se till att vi kommer iväg :heart .
 
Två kladdkakor i ugnen nu. Hade fem ägg som behövde tas så jag gjorde en full sats att ta med imorgon och en mindre sats till oss själva. Har en större och en mindre form så det passar utmärkt :up: så snart de är klara ska A i säng så att jag får upp henne i tid imorgon ;)
 
Har just ätit ett kokt ägg. Hatar ägg. Åt även en banan och fil.
Livet på en jävla pinne just nu. Kan bara hoppas att jag blir smal av detta :grin:
 
Dagens mat här blir jättespännande lutar åt kokt potatis och kryddsmör :rofl:

Laga mat till sig själv och äta ensam är ju såå värdelöst och sen finns ingen tid till sånt mitt i matchen precis heller men bättre än ingen mat alls.:o
 
Äter popcorn och tittar på hockey.
Hunden ratade popcornen ( trots att han äääälskar popcorn vanligtvis) så funderar på om dem möjligen är förgiftade och jag kommer dö, medan jag proppar i mig fler :D
 
Skitdag igen, hade egentligen tänkt träna med hunden men kom inte iväg :(
Sovit och gråtit, typ.
Ikväll ska vi boka semesterboende för sommarens lättare fjällvandring i alla fall - och beställa lite saker till de kommande hönsen.
Imorgon är det tävling med hunden, sambon har lovat att se till att vi kommer iväg :heart .
Nämen!:( Är det något specifikt du har gråtit över?
 
Nämen!:( Är det något specifikt du har gråtit över?
Nä, bara att livet känts jobbigt. Har nyligen sänkt de antidepressiva igen så är lite rädd att det blivit för låg dos. Avvaktar ett par dagar innan jag ev höjer igen. Har jobbat i onsdags, igång hela torsdagen och sen jobb igår - det gör min kropp slut både fysiskt och psykiskt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 415
Senast: Fiorano
·
Kultur Miraklet i Gullspång finns på svtplay. Ni som har sett den, vad tycker ni? Har ni några teorier? :nailbiting: Vad är er teori om...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 379
Senast: Rosett
·
Samhälle Snart kommer ju sommaren och jag älskar att åka ut och bada på sommaren och vill göra det betydligt oftare än min sambo. Åker alltid...
Svar
13
· Visningar
1 075
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
431

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp