Bukefalos 28 år!

Välvårdat hår- era bästa tips

Sv: Välvårdat hår- era bästa tips

Många som verkar gilla olja till håret, vad använder ni för olja då? Äter tillskott då jag periodvis kan slarva med maten, har ngn testa tillskott som är till för håret (brukar vara till hår hud och naglar) hur har det funkat?
 
Sv: Välvårdat hår- era bästa tips

Man använder hög värme som jag förstått det, utan något värmeskydd av något slag. Vissa säger även att håret blir mycket mer fettigt och att man måste tvätta jämt. Stämmer detta? Vad kostar det? Hur länge håller det?
När de gör behandlingen så både fönar och plattar de håret för det är då produkten går in i hårstrået. Håret blir helt annorlunda. Fullt så platt blir det inte efter första tvätten. Mitt hår mår super av dessa behandlingar.
Nu när du säger det så har nog mitt hår blivit lite mer fettigt, speciellt underhåret. Men det struntar jag i eftersom jag är nöjd. Tvättar mitt hår varannan dag så då gör det inget att det lättare blir fett.
Jag betalar ca 1400 och det lhåller i ca 6-8 veckor. Eftersom jag har gjort denna behandling flera gånger märker jag att det håller sig bättre och bättre. Nu var det nog mer än två månader sen och det känns fortfarande Ok, även om jag märker att det blivit lite mer torrare på sistone. Dags å beställa..
gulan
 
Sv: Välvårdat hår- era bästa tips

använd hårolja i topparna, det får håret att se välmående ut

jag använder den här
sleekhair_2269_473585743


luktar heeelt underbart!
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Kropp & Själ Någon som har väldigt fint hår (fint alltså som i väldigt tunna hårstrån inte som i vackert 😅) som har hittat en fungerande fuktgivande...
Svar
10
· Visningar
672
Senast: Jfrelin
·
Kropp & Själ Jag söker alla tips på hur man på ett mindre smärtsamt sätt reder ut trassligt hår. Källan till problemet är ett litet barn med...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 933
Senast: Ms_Antrop
·
Kropp & Själ Ja som topic lyder. Jag har haft det här problemet länge och tänkte be om tips för vilka schampon som funkar för just er (kanske något...
2
Svar
32
· Visningar
5 078
Senast: a1agnlju
·
Kropp & Själ Har sedan början av tonåren haft dålig hårkvalité, visserligen rätt tätt med hårstrån, men dom är tunna, frissiga och torra och helt...
2
Svar
24
· Visningar
4 201
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp