Vända film

I

Illen

Finns det något sätt som man kan vända en film som ligger på sidan nu när den visas?
 
Sv: Vända film

Finns det något sätt som man kan vända en film som ligger på sidan nu när den visas?

Jag antar att det är så här du menar, att du hållit kameran på snedden då du filmat och sen då du lagt in den i datan så är den felvänd.
Öppna WMM och ta fram filen där, dra ner den till storyboard och klicka sen på videoeffekter och scrolla neråt tills du ser att det finns flera alternativ att rotera filen på, dra ner det du väljer till den lilla rutan med en grå stjärna i och filen vänds, sen spar du filen bara som vanligt under Arkiv och då får du filen rättvänd sen i datorn.
 

Liknande trådar

Tjatter Har du någon film som du har sett för länge sedan men glömt bort och nästan trott att du har drömt den. Jag börjar. Hjälp! Jag är en...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 757
Senast: alazzi
·
Kultur Söker tips på dokumentärer och filmer som handlar om udda saker. * Sekter * Ufon * Platt jord * Utomjordingar som tar över världen *...
Svar
5
· Visningar
383
Senast: Entourage
·
Samhälle Så var det dags för den årliga plågan och ångesten hos våra fyrfota vänner över det helvete som fyrverkerier innebär. Hur förbereder ni...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
5 355
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig för att få hjälp med en vuxen person som inte längre kan ta hand om sig själv? Det handlar om en person som har...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 019
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp