Bukefalos 26 år!

Värd vad?

R

Real_Life

D-ponny
Sto
Okänd härstammning
Tävlat LA med placeringar (hoppning)
Utbildad kanske LB-LA nånting dressyr
Riktig liten hoppkanon :p
Född 1990
På ett ungefär, vad kan hon va värd?

G

Gunvor

Höjd?
Hur pass mycket kapacitet har hon?
Ligger hon på Lätt A, och kommer inte längre,
50000 - 60000 kronor kanske. Har hon mycket mer
kapacitet, stiger priset avsevärt.

B

**BORTTAGEN**

Om hon har kapacitet för mer så kan hon vara värd
mellan 50-65. Max!! Mest pga åldern så kan hon inte vara värd mer. Mn det beror fortfarande på hur myckt hon har kapacitet för.

B

**BORTTAGEN**

i sånfall är hon nog värd mer. Mn sedan är D jöh upp till köparen. En häst som ska gå msv måste jöh ha rätt hoppteknik, styrka, krafft, teknik O hela paketet! Det är jöh dessutom ett stort steg från LA till MSV.

H

helmer

Fanny, är hon till salu? Hon är väldigt trevlig att rida. Vet du varför de ska sälja?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej som älskar hästar och tävlar i hoppning upp till LB med min ponny. Nu ska jag äntligen få köpa en ny/en till ponny...
Svar
13
· Visningar
1 904
Träning Hej! Är ny i forumet och har förstått att man inte får skriva ut ridskolors namn i inlägg, ber därför om PM eller guidning i tråden...
Svar
4
· Visningar
1 314
Tävling Hej! Mitt namn är Astrid Tillback. Jag är en tretton, snart 14-årig hästtjej. Jag har stora ambitioner och vill inget hellre än att...
2
Svar
23
· Visningar
1 927
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
1 872

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Fyll min kylväska
  • Störiga saker vi stör oss på, del 21
  • Olika Beteenden i Trafiken

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack #9
  • Skällande/larmande i lägenhet, vad göra?

Hästrelaterat

• Föl 2021
  • Sommarvila eller ej?

Omröstningar