Våga vägra lilla svarta?

Sv: Våga vägra lilla svarta?

Ja men då så, satsa på halsband tycker jag :)
Tar du ett som är lite bredare/mer utstickande så behöver du inte ha några fler accessoarer alls.
Ta glitternaglack som matchar halsbandet om du ska ha det. Finns ju i guld/silver och alla möjliga färger.
 
Sv: Våga vägra lilla svarta?

Nä inte direkt julig, om jag inte stylar den med julgranskulor i öronen!

Men det är väl det som är "risken" med röda klänningar på nyår, att gemene man tycker det ser juligt ut även om inte jag gör det.
Ex denna beskrivs som "perfekta julklänningen" på en random blogg. Tycker ni att den likväl passar på nyår också fast den är julröd?
6030226_FORMULA%2520RED_FRONT_1772.png

Haha, komiskt, exakt denna klänning hade jag på nyår förra året, och kommer nog ha även i år dessutom (ve och fasa, jag är en sån där som kan ha samma klänning flera gånger! ;) ). Har aldrig varit med om att folk skulle ha svart på nyår, har firat nyår i en massa olika sällskap och folk är väl festklädda i vilken färg de vill. :D
 
Sv: Våga vägra lilla svarta?

Det är ju just på nyår man ska våga sticka ut lite extra! Nu känner jag mig nästan lite tråkig som ska bära svart med guldaccessoarer men det blir en jumpsuit istället för klänning så det är ändå lite annorlunda.
 
Sv: Våga vägra lilla svarta?

Den är jättesnygg den tycker jag! Och jag tycker också man kan ha en klänning flera gånger.

Åh, jag tror jag kommer ta med både den röda och en grå. Så får jag se vilket humör jag är på när jag kommer dit och ska fixa mig!

lilstar - men svart ÄR jättesnyggt! och jumpsuit tycker jag är modigt! :)
 
Sv: Våga vägra lilla svarta?

Har nog aldrig i hela mitt liv haft svart klänning på nyår.
Förra året var det en blå med prickar, i år blir det nog samma :p Eller en grön sommarklänning. Man ska ha på sig det man känner för.
Inget glitter, inget spackel. Kanske ett halsband, ett enkelt i silver.

Eller så kör jag bonne-style hela vägen och tar jeans, gummistövlar och stalltröja. Lär hänga ute i ladugården med djuren i vilket fall, det brukar bli så när gänget träffas :p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ golit funderar på hur våra böcker kommer att se ut i framtiden. Sagor har redan anpassats till lyckliga slut, den lilla sjöjungfrun dör...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
5 535
Senast: Badger
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 360
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Idag hade jag en skitdag på jobbet. Första mötet blev inte som önskat, och i frågor som är viktiga för mig så var vi inte alls överens...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 871
Senast: Thaliaste
·
Samhälle Jag tittade med stort intresse på första avsnittet av detta program om ett samhälle på Nordjylland som valt att bruka gemensamma krafter...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 691
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp