Val av hingst!

Sv: Val av hingst!

Om ni säger det så - men varför håller man en häst med 100 kg's övervikt?
 
Sv: Val av hingst!

Cortus finns inte med på språngrulla så antar att han inte är aktiv inom avel i år. Såg på blup att hans sista avkommor kom 2008 så han kan jag ju stryka :)
men aerline h är en fin hingst
 
Sv: Val av hingst!

Ja, det kan ju inte jag svara på, men valkarna dallrade och han flåsade på som jag vet inte vad. Till hans försvar måste jag dock säga att han såg otroligt ridbar ut! En hingst som man själv hade velat ha eftersom han ser så snäll och arbetsvillig ut:).
 
Sv: Val av hingst!

edit- ser nu att han inte finns för försäljning i sverige iallfall - enligt språngrulla. Inga avkommor i sverige sedan 2009
 
Sv: Val av hingst!

Rubinrot finns bara på fryst via Waldhof. Tror bara de löser licens vid intresse. Men det spelar ingen roll, hade inte använt honom till ditt sto iaf;).
 
Sv: Val av hingst!

Ja, det kan ju inte jag svara på, men valkarna dallrade och han flåsade på som jag vet inte vad. Till hans försvar måste jag dock säga att han såg otroligt ridbar ut! En hingst som man själv hade velat ha eftersom han ser så snäll och arbetsvillig ut:).


Har sett honom ute på en hel del tävlingar och såg flera gånger hans ritter och samarbetsvillig skulle jag nog inte vilja kalla honom! Hon fick slita som ett djur utan så mycket resultat!
 
Sv: Val av hingst!

Jaha, oj då. Har sett honom på flera visningar och då har han alltid sett så himla trevlig ut. Men på tävlinggår det inte att maskera det dåliga och bara framhäva det bra som på en visnng...
 

Liknande trådar

Avel Är det någon som vet vad denna hingst nedärver? Ska betäcka ett av mina ston nu( henne första föl), som är efter en dressyrhingst som...
Svar
3
· Visningar
1 639
Senast: Gabby_Ossi
·
Avel Jag har tänkt betäcka mitt sto och funderar på hingst.... Stoet är 148 cm, har bra överlinje, mycket bra kors, länd, lår, bra ben och...
2
Svar
34
· Visningar
4 159
Senast: sorbifolia
·
Avel Lite spin-off på den mest kompletta hingsten-tråden som jag smygläst ett tag, men att blanda hopp- och dressyrblod känns närmast tabu...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 718
Senast: Karoliten
·
Avel Hallå alla! Funderar på olika hingstar jag skulle vilja använda på mitt sto i framtiden. Alice är e. Last Liberty ue. Temple wind xx...
Svar
7
· Visningar
1 714

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp