Bukefalos 30 år!

Min uppfödare har en tik som väntar valpar där pappan är samma som till min hund och som jämt verkar lämna så himla trevliga avkommor, och där mamman är den keligaste lilla vovven man bara kan tänka sig. När jag var hos uppfödaren för att hämta hem min hund så kom tiken fram så fort jag kom in i huset och satte sig mycket strategiskt rakt på mina fötter för att bli klappad 😍

Jag kan ju inte låta bli att känna ett visst ha-begär :angel:

Min uppfödare har en tik som väntar valpar där pappan är samma som till min hund och som jämt verkar lämna så himla trevliga avkommor, och där mamman är den keligaste lilla vovven man bara kan tänka sig. När jag var hos uppfödaren för att hämta hem min hund så kom tiken fram så fort jag kom in i huset och satte sig mycket strategiskt rakt på mina fötter för att bli klappad 😍

Man kan inte ha bara en. 🙄

IMG_1377.webp

Sånt här läker hjärtat ändå ❤️

Jag säger Ja!

Jag är inte helt övertygad. Jag skulle behöva köpa en större säng och en ny bil. Och blyskor. Och 15-åringen hade protesterat. Hon har redan gjort klart att hon inte tänker lägga en klo i kors när det gäller uppfostringen av den nya valpen.
Ja säger ja eftersom 15-åringen är just 15 år dessutom så ni kommer kanske inte ha 4 allt för länge ändå ❤️

Liknande trådar

• Valp 2027
  • Hästvalet 2026 – vilken hästpolitik står du närmast?
  • Det bästa med sommaren 2026
  • Mål och planer 2026

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Träning och hälsa del 15
  • Svensk politik 9
  • Att bryta mig loss

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat