Sv: Väntans tider, del 2!
Knapplån***
Nu känns det på något vis dags för mig att ge mig in i den här tråden
Stoet mitt är bara på dygn 317 men vissa små tecken gör att jag from idag har börjat vaka lite grann, men tänkte höra med er om jag bara är nojjig??
Stoet mitt har en riktigt rejäl mage, ser ut o kunna rulla fram. Magen har sista veckan ramlat ner betydligt mer o hon har blivit mer kantig över magen. Det har nu börjat komma riktiga karatesparkar ifrån fölet regelbundet

Juvren är väldigt fyllda och hårda, dock är spenarna fortfarande små. "Mjölken" är fortfarande genomskinlig men idag tyckte jag att den var mer grumlig samt att den klibbar lite grann när jag gnuggar några droppar mellan fingrarna, vilket den inte gjort förut.
Ikväll har hon börjat släppa bäckenbanden lite grann, det är lite geleaktigt runt svansroten.
För någon vecka sedan när jag redde ut svansen så hittade jag något orangeaktigt intorkat klegg i svanen som jag ej vet hur många dagar det varit där, kanske det var slemproppen??
Så vad tror ni, är jag helknäpp som tänker börja ställa klockan några ggr i natt för o titta på bildskärmen? Hellre börja för tidigt än för sent, men jag kanske är allt för tidigt ute?
Nu när jag sitter o kollar på henne så varvar hon att äta med att stå o vila samt att hon legat ner någon kvart o piskat oavbrutet med svansen. Nu har hon ställt sig upp igen för att äta.
/Nojjig över att missa fölningen