Vårföräldrar 2017 del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit själv upp till fem dagar med C, nu är han ju väldigt smidig att ha med o göra, men jag tror du klarar det galant utan att känna O :) du kanske kan umgås med någon vän som vill hjälpa till lite eller någon släkting! Nån gång när sambon varit borta har jag åkt hem till mamma o blivit bortskämd :p

Han är oerhört smidig förutom sin kvällsoro men har börjat sjala upp honom på kvällarna och då blir det bättre. Har bokat in ett besök hos en av Os favoritpersoner på lördag så då kan jag definitivt få lite avlastning.
 
Vi har varit ute i den underbara höstvädret under förmiddagen och E somnade snabbt för en middagslur och sover som en gris i min famn just nu. Verkligen jättegott:heart :heart Känns så synd att behöva väcka henne snart då vi ska till kiropraktorn :down:
 
Fröken har en ny favorit plats att ligga på. Min yogamatta :D Hon låg där medans jag dammsög hela nedervåningen och rökde i sovrummet. Den var tydligen väldigt rolig att krafsa på med naglarna och dessutom gick den att tugga på:rofl:

Vi va dessutom på promenad i det halvvackra vädret och liten sov jättegott i vagnen.
 
Vi har också varit på promenad i underbart höstväder. Ebba sover fortfarande ute i vagnen så jag passar på att äta lunch i lugn och ro :)
 
V hade ingen bra babysim-dag idag.

Vet inte varför, blev _jätte_ledsen till slut. Sov i bilen innan, ammade lite i omklädningsrummet. Dvs vad som borde ha varit en bra uppladdning.

Nu sover han i bilen iaf, somnade nästan direkt när vi åkte.
 
V hade ingen bra babysim-dag idag.

Vet inte varför, blev _jätte_ledsen till slut. Sov i bilen innan, ammade lite i omklädningsrummet. Dvs vad som borde ha varit en bra uppladdning.

Nu sover han i bilen iaf, somnade nästan direkt när vi åkte.

Va nog en allmänt dålig dag för babysim. C va rätt loj idag blev nästan lite ledsen, han som alltid brukar vara på topp!
 
V har somnat i selen. Jag är inte helt övertygad om att det är en bra idé... Men det kändes inte så roligt att gå och lägga sig innan pappan och yngsta storebrorsan åkt sin väg.
 
Jag ramlade av gubbhästen som jag rider igår, ren olycka men gud vad stel jag är idag och haft svårt att sova inatt för haft så ont i huvudet! Lyckas alltid ramla på huvudet, har redan en sten i kinden och ett ärr på hakan men denna gång är jag nog mest mörbultad...
 
Ligger på knä framåtlutad på badrums golvet och låter boobsen rinna av sig dem värsta spänningarna. Vill inte handmjölka för att inte reta mjölkproduktionen så det får bli självrinning :rofl::rofl:
 
Kaninen har bitit mig idag och igår. Tror han har ont. Håller på att försöka få tag i en veterinär. Känner mig inte jätteglad över att behöva ge mig iväg med O och kanin själv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
403
Senast: Sirap
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 683
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 607
Senast: Lobelia
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 333
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp