Vårföräldrar 2017 del 9

Kan ni gissa vad alla mina 3 barn heter utifrån den här tatueringen??:D:p
20180715_080627.jpg
 
Vi har klass 2 varning för höga temperaturer till cirkus onsdag här.

Så vi hänger inne med AC på och imorgon börjar vi pottträna. Har tagit in alla pottor från ridbanan :D
 
Nu såhär snart en månad efter att vi slutat amma börjar brösten kännas ok igen.

I natt ska pappan till Tyskland och i morgon ska jag och O till Gekås. Känner mig inte direkt sugen på en sånn resa men det behövs lite saker till huset.
 
Nu såhär snart en månad efter att vi slutat amma börjar brösten kännas ok igen.

I natt ska pappan till Tyskland och i morgon ska jag och O till Gekås. Känner mig inte direkt sugen på en sånn resa men det behövs lite saker till huset.

Vi åker till ullared på torsdag eller fredag :) men då utgår vi från halmstad så blir inte så långt!
 
Vi åker till ullared på torsdag eller fredag :) men då utgår vi från halmstad så blir inte så långt!


Vi har typ 1.5 h dit så det är inte så långt men är rätt sliten efter en hård jobbvecka och mycket att göra hemma. Håller igång 3.5 hushåll (lägenhet, stugan, svärmor och nya huset) just nu. O_o
 
Andra natten irad som Cornelis sover hela natten i sin säng, rätt märklig känsla!! Har inte hänt sen han föddes!
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
19 695
Senast: gulakatten
·
Hundavel & Ras 2017, när jag hade planer på förra kullen, vet jag att vi var flera uppfödare på forumet som hade en tråd om våra kullar. Planerandet...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
16 366
Senast: bollen__
·
Svar
842
· Visningar
45 131
Senast: Wille
·
Utrustning Gekås ny påsar (de stora) har väldigt dålig hållbarhet. Vad ska man köpa i stället till rimligt pris. Ska klara 9 kg hösilage.
Svar
19
· Visningar
865
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp