Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och varför bumpo och inte LillLorden som åkte ut först? LillLorden var ju en ulv, så det kanske varit ännu mera misstänksamt?
Med reservation för att jag kanske ändrar min röst innan DL om det nu är jättevanligt att första uppätna goda får ta över rollen efter någon som inte dykt upp.
Jag vet ju inte hur vanligt det är att en uppäten får ta över en persons roll som inte dykt upp, men det känns ju hemskt misstänksamt, som om Lenis roll var väldigt viktig eller nödvändig... Och med tanke på hur få ulvar det är, så borde det vara väldigt viktigt att de som är ulvar faktiskt är med och spelar...
Och varför bumpo och inte LillLorden som åkte ut först? LillLorden var ju en ulv, så det kanske varit ännu mera misstänksamt?
Väldigt suspicious tycker jag.
Mitt första spel ja. Blir nog smidigare till andra eller tredje gången, hoppas jag.
Om det INTE var vanligt hade det ju varit en väldigt bra teori i alla fall! Men som sagt, lite väl lätt...
Det kan ta ett par lekar innan du är inne i det
Så, lusläst, jag ändrar min röst ändå.
Jag går emot mina tidigare tankar. Känns som den enda jag kan bygga en riktig teori kring just nu.
Caisa röstar på cirkus
Väldigt imponerad av denna Myrten som tydligen lurat ALLA i tidigare spel, som någon nämnt tidigare så OM rösten från igår var ett alibi, så är det större chans att cirkus är ond än Hedinn (om det inte skulle vara båda) eftersom cirkus röst slog spiken i kistan i det läget. Dessutom vore det väldigt smart då tydligen alla är av åsikten att cirkus inte spelar så djärva spel, bra att först bygga upp en sån syn på sig själv innan man plötsligt slår till och blir tokslug.
Det berot väl iofs på vad som står i reglerna, om det står något i reglerna. Jag vill förövrigt ha det som dig, att man skriver vem man ändrar från, men alla tycker inte det är lika viktigt