Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*delvis knapp*
Eftersom det i princip alltid blir en del halvt förtäckta bop:ar dag ett så tyckte jag att man lika gärna kan tillåta bop:ar då.
Caisa Röstar på Lenis
Tycker det verkar lite ondskefullt att gömma sig i skuggorna och inte säga ett ord, högst misstänkt!
(hoppas det är ok att rösta på någon som inte gett tillkänna att de hittat leken än...? Annars ändrar jag. )
Åh, jag skulle behöva rösta strax, ska iväg på fest. Så himla svårt första kvällen och speciellt när det är skrivet så lite...
Jag vet inte hur många som minns det men för många år sedan var det tillåtet med bop men det blev slut på det iom att vissa fortsatte med det tom i tredje lynchen .
Kan knappt ens bli misstänksam mot Sasse och dennes röst på mig, som sagt det har hänt zilch, nada, njet och nothing än så länge i leken.
ledsen Cirkus men jag röstar på dig, eftersom BOP-meningen skiljde sig från hur de brukar se ut, så det känns konstigt att inte reagera över att den var ändrad...
försvann lite text
Det vet du väl - det var ju jag som t o m försökte instifta ett Robinson-Buke pris juh, å hon vann ju hela balettenÄr du en Myrten-wannabe eller?
Jag tycker att du verkar ha lite väl höga förhoppningar om folks minne, bara att komma ihåg hur BOP-meningen brukar vara liksom?
Klar underdrift Jag läste original meddelandet och kunde inte låta bli att skratta. Det var ju inte lite som försvann
För att teoria och så... Till skillnad från glömmerallt vågar jag inte sätta vare sig Hedinn eller cirkus åt goda hållet. Åtminstone inte Hedinn som jag har för mig har gjort något liknande tidigare? Cirkus möjligtvis i så fall, men det beror helt på hur lyan ser ut och vilket spel de spelar. Tycker det är så vanligt med alibiröstande i de moderna lekarna att det inte går att godförklara någon om det inte är något utöver det vanliga.
knapp
Har läst igen igenom leken igen men kommer inte fram till något vettigt. Röstningen talar till hedinns och cirkus fördel så jag håller de något åt det goda hållet, å andra sidan så vore båda två väldigt smarta alibi röster så lite misstänkta är de allt fortfarande.
.
Apropå Myrten-wannabe, första leken jag var med i så spelade Myrten så jäkla brilliant. Jag kommer nog aldrig att kunna varken glömma eller förlåta det.
Niyama röstar på Myrten