Bukefalos 28 år!

Varulvslek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslek

Ingen fick veta nåt pakets innehåll mer än brevbäraren och mottagaren. Inte ens spionen fick den infon.
 
Sv: Varulvslek

Meh!:eek: Vilken elak twist. Så jag skulle inte ha blivit käkad egentligen?:arghh: LL var visst inte så opartisk trots allt:nailbiting::mad::p
 
Sv: Varulvslek

Nä, inga paket tilläts sparas nåt längre, just för att jag inte ville att de skulle kunna avgöra leken.

Tyckte dock det var mycket underhållande när Niyama PM:ade mig om sin absoluta övertygelse om att Sasse var ond, för att hon omöjligt kunde vara god som hon spelade. :D

En twist försökte jag mig visserligen på, efter ulvarnas två misslyckade käk var de SÅ hungriga och fick därför äta två stycken den natten... Men den ena var skyddad så det blev inte så rolig twist av det hela. :p

Ha ha, ja vi tyckte Sasse var grymt mystisk där ett tag. Lite lustigt att hon hjälpte oss i tråden när hon samtigigt hindrade oss från att käka hela tiden och himla typiskt att hon inte skyddade någon sista natten med tanke på hur mycket vi funderade över vem hon skulle skydda:rofl:
 
Sv: Varulvslek

Nej, bara en. Då valde de dig och Asko, men du var skyddad. Sen när Sasse skyddade Paddi valde ulvarna först Paddi, men ändrade innan DL till dramatik, eftersom att de ansåg att med dramatik kvar vore de körda oavsett.
 
Sv: Varulvslek

Ja, det var mer till dramatik, och allmänt, lite utökande av ditt inlägg. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 291
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 153
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 941
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 626
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp