Bukefalos 28 år!

Varulvslek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslek

Fast är inte det orättvist då? Eller det är bara jag som tycker det. Det står ju i reglerna att de får äta en, men då ska de väl bara få välja en också?
 
Sv: Varulvslek

Fast är inte det orättvist då? Eller det är bara jag som tycker det. Det står ju i reglerna att de får äta en, men då ska de väl bara få välja en också?

Det står också i reglerna att man inte får hinta och det tyckte vi det gjordes i tråden så vi påpekade det för hedinn så dubbelkäket var väl kompensation för det.
 
Sv: Varulvslek

Fast är inte det orättvist då? Eller det är bara jag som tycker det. Det står ju i reglerna att de får äta en, men då ska de väl bara få välja en också?

Ja, det står också i reglerna att hintar inte är tillåtna, men det förekom och då blev ulvarna kompenserade. :)

Dessutom fanns ALLA specialroller kvar och bara två ulvar som inte fått käka på två nätter så det kändes som en okej kompensation, om inte annat för chansen att få leken lite mer spännande. ;)
 
Sv: Varulvslek

+Hedinn

Fast vem har någonstans i tråden skrivit att jag sätter xxx som god eller xxx som ond och inget mer? Alla har väl skrivit något till varför de tror eller inte tror så?
 
Sv: Varulvslek

Men det är väl inte vårt fel att ni valde rätt offer ;)

Om ngt hintats så kan jag tycka det är bättre att alla upplyses i tråden att det varit ett regelbrott och att kompensation genom xxxx kommer att delas ut till ngn sida - då vet alla vad som gäller.
 
Sv: Varulvslek

Ja spännande blev det ju till slut.





Vill säga att jag tycker att du skötte dig väldigt bra som lekledare med punktliga uppdateringar och om det var något som trasslade så märkte i varje fall inte jag av det. :)
 
Sv: Varulvslek

Men det är väl inte vårt fel att ni valde rätt offer ;)

Om ngt hintats så kan jag tycka det är bättre att alla upplyses i tråden att det varit ett regelbrott och att kompensation genom xxxx kommer att delas ut till ngn sida - då vet alla vad som gäller.

Nej, det bör inte upplysas i tråden för då börjar folk leta efter hintarna = gör ännu större skada. Om hintarna är extremt tydliga kan man göra det.
 
Sv: Varulvslek

Om ngt hintats så kan jag tycka det är bättre att alla upplyses i tråden att det varit ett regelbrott och att kompensation genom xxxx kommer att delas ut till ngn sida - då vet alla vad som gäller.

Det tycker jag också, så alla vet vad som gäller.

Niyama: Man behöver ju inte skriva att det varit just hintar, utan bara att det förekommit regelbrott.
 
Sv: Varulvslek

+Hedinn

Fast vem har någonstans i tråden skrivit att jag sätter xxx som god eller xxx som ond och inget mer? Alla har väl skrivit något till varför de tror eller inte tror så?

Jag är sjuk och orkar inte leta nu. Men jag har för mig att Asko skrev att hon "vet" att ulvarna försökte käka (det kan man ju bara veta med extra info). Sen skrev hon nåt mer. Sen har jag för mig att du misstänkte nån innan DL för att strax efter godförklara den utan närmare motivering.
 
Sv: Varulvslek

Men det är väl inte vårt fel att ni valde rätt offer ;)

Om ngt hintats så kan jag tycka det är bättre att alla upplyses i tråden att det varit ett regelbrott och att kompensation genom xxxx kommer att delas ut till ngn sida - då vet alla vad som gäller.

Fast om man skriver ut att det har hintas så kommer ju folk leta upp hintarna ock dra slutsatser från det så det gör ju bara "skadan" mycket värre.

När jag är LL skriver jag aldrig ut att det förekommit hintar just därför.
 
Sv: Varulvslek

Det var därför jag var så säker på att dramatik inte var siare, för att hon skyddades första natten! Trodde att det betydde att hon skyddat sig själv, det var visst naivt av mig! :)


Ber verkligen om ursäkt för min kassa aktivitet. Det har varit för mycket tråkiga grejer som sugit energi, så leken kom tyvärr lite i andra hand.
Blev SÅ besviken när jag kickades, även om det var helt rätt.
 
Sv: Varulvslek

Ja spännande blev det ju till slut.

Vill säga att jag tycker att du skötte dig väldigt bra som lekledare med punktliga uppdateringar och om det var något som trasslade så märkte i varje fall inte jag av det. :)

Tack! :) Jag var sjukt nervös i början, kontrollerade flera gånger att alla PM gick till rätt personer... :p Men det blev lite lättare sen. Det gick riktigt smidigt faktiskt, var väl ett par gånger jag fick klura ut "regler" till vissa saker där det inte var helt enkelt att avgöra vad som vore bäst, men det är väl sånt man lär sig efterhand sen. :)
 
Sv: Varulvslek

+Hedinn

Fast vem har någonstans i tråden skrivit att jag sätter xxx som god eller xxx som ond och inget mer? Alla har väl skrivit något till varför de tror eller inte tror så?

Var Askos inlägg jag reagerade på, dels det niyama redan kommenterat plus att hon håll folk som goda onda utan motivering.

Vill påpeka att jag är övertygad om att asko inte gjorde det med flit, hon är ju ny och då är det jättesvårt att veta vad som kan räknas som hint :)
 
Sv: Varulvslek

Det var därför jag var så säker på att dramatik inte var siare, för att hon skyddades första natten! Trodde att det betydde att hon skyddat sig själv, det var visst naivt av mig! :)


Ber verkligen om ursäkt för min kassa aktivitet. Det har varit för mycket tråkiga grejer som sugit energi, så leken kom tyvärr lite i andra hand.
Blev SÅ besviken när jag kickades, även om det var helt rätt.

Hur kunde du vara så säker på att jag var ond?! Den ena helsäker på att jag är god, den andra helsäker på att jag är ond :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 757
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 393
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 508
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 220
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp