Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

LL: Myrten

1. cirkus
2. Niyama
3. Hedinn
4. CaisaLundblad (Om första DL är tidigast 21:00 Måndag 27/1, alternativt om jag är ursäktad första DL om ni vill ha den tidigare...)
5. Dramatik
6.Vira
7. Lillelorden (inte om leken börjar mellan 1-9 feb)
8. Mumorsan
9. glömmerallt( kanske måste stryka mig om det blir mycket att göra i skolan beror ju lite på när leken drar igång, ju förr desto bättre för mig.)
10. bumpo
11.
12.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Jag kan starta leken redan ikväll, men det behövs kanske ett par deltagare till så skriv upp er!

Hur känner övriga för lekstart imorgon (onsdag) och första DL torsdag? Om vi blir tillräckligt många.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Om första DL är på fredag kan jag vara med (alt att jag har dispens från att rösta/teoria på torsdag)
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

För mig ju förr desto bättre! Då riskerar jag inte att leva fortfarande den 1:e ;)
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Ok, konkret förslag:

Planerad lekstart: torsdag 23/1
Första DL: fredag 24/1


LL: Myrten

1. cirkus
2. Niyama
3. Hedinn
4. CaisaLundblad (Om första DL är tidigast 21:00 Måndag 27/1, alternativt om jag är ursäktad första DL om ni vill ha den tidigare...)
5. Dramatik
6.Vira
7. Lillelorden (inte om leken börjar mellan 1-9 feb)
8. Mumorsan
9. glömmerallt( kanske måste stryka mig om det blir mycket att göra i skolan beror ju lite på när leken drar igång, ju förr desto bättre för mig.)
10. bumpo
11. Paddington (som jag [Myrten] satte in med hänvisning till #84)
12.

Rödmarkerade Caisa eftersom hon inte kan vara med om leken startar som planerat. Det verkar ju bäst för GA och Lorden att komma igång snarast, så därför vill jag inte vänta till efter helgen. Det blir ju fler tillfällen.

Så, fler deltagare - nya som gamla - är hjärtligt välkomna! Jag har egentligen en twist-idé som kräver 14-15 deltagare, men jag vet inte om den är helt färdig i mitt huvud ännu, så jag tror att den får vänta.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Men du kan ju inte bara anmäla bumpo utan att anmäla dig själv också ;)
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Jo, det gick jättebra ;) Jag hinner inte vara med när jag har jobb och studier, prioriterar så skevt då :p
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Så lite, så!:)

Jag ska göra ett PM-race och se om jag kan ragga några deltagare. Det känns som att det vore kul med minst en, men helst 3-4 till. Börjar med de från förra leken. Om någon vet någon mer leksugen, säg till dem att skriva upp sig. Blir vi tillräckligt många startar jag leken imorgon och första DL är på fredag.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Så, fler deltagare - nya som gamla - är hjärtligt välkomna! Jag har egentligen en twist-idé som kräver 14-15 deltagare, men jag vet inte om den är helt färdig i mitt huvud ännu, så jag tror att den får vänta.

Jag har också idéer som kräver i alla fall 14-15 deltagare men det är sällan det går att få ihop så pass många. Blir knepigare att få rollerna roliga med få deltagare tycker jag.

Jag kan starta när som helst, men är fortfarande dålig så varnar för låg aktivitet.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Har funderat fram och tillbaka på om jag ska våga mig på det här men gör ett försök :)
Går det åt skogen så går det.

Har följt dom senaste lekarna i bakgrunden så har ett hum om hur det funkar.

Vill nån skriva in mig på listan? Skriver från mobilen.
Jag kan starta när som.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

LL: Myrten

1. cirkus
2. Niyama
3. Hedinn
4. CaisaLundblad (Om första DL är tidigast 21:00 Måndag 27/1, alternativt om jag är ursäktad första DL om ni vill ha den tidigare...)
5. Dramatik
6.Vira
7. Lillelorden (inte om leken börjar mellan 1-9 feb)
8. Mumorsan
9. glömmerallt( kanske måste stryka mig om det blir mycket att göra i skolan beror ju lite på när leken drar igång, ju förr desto bättre för mig.)
10. bumpo
11. Paddington (som jag [Myrten] satte in med hänvisning till #84)
12. LindrenV
13. Matmissbrukaren


Okejdåååååå, jag är väl med :p
 
Senast ändrad:
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Nya spelare är supervälkomna! Var inte rädd för att fråga här och när leken sedan kommer igång i tråden eller om det är av "känslig" natur PMa LL!

Caisa, nu strök jag dig för det verkar som vi kommer igång imorgon. Men det går fler tåg och det är inte jättesynd om dig - du ska ju till Paris;)
 
Senast ändrad:
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

hähä, jag blir inte ett dugg ledsen! (eller jo kanske lite... Hört så mycket om dig nu så tänkte det skulle bli kul med dig som LL, men antar du är LL igen nån gång i framtiden. ;) ) Tycker inte ett dugg synd om mig heller! :D

Det HADE ju kunnat ta längre tid för er att komma igång. :angel: Men skynda er så jag inte behöver vänta så jättelänge efter måndag på nästa lek. ;)
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Haha, jag har märkt det när jag följt lekarna men det verkar kul.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 292
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 157
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 941
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 628
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp