Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

DL kommer inte bli förrän imorgon kväll (eller på sin höjd sen eftermiddag), så alla bör hinna med. :)

Nakor är Mammas favoritroll, kan inte käkas eller lynchas, utan är i princip odödlig om inte självmordsbombaren tar med sig Nakor in i döden. Så det är väl typ bara Mammas som gillar rollen tror jag, haha. ;)
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Jag tycker att Nakor lät rätt rolig att vara, jag skulle iallafall ha en större chans att överleva min första lek då :angel:
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Fast skulle man bli ulv skulle man nog aldrig förlåta LL för att Nakor var med iofs. :D
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Och nu tycker jag som åkte på tok för fort i förra leken att det är dags för en ny:

LL

1. cirkus
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

LL: Myrten

1. cirkus
2. Niyama
3. Hedinn
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

LL: Myrten

1. cirkus
2. Niyama
3. Hedinn
4.CaisaLundblad
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

LL: Myrten

1. cirkus
2. Niyama
3. Hedinn
4. CaisaLundblad
5. Dramatik
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Och jag kom precis på att jag ska ju till Paris hela nästa helg, och kolla Prix d'Amerique, så får väl göra såhär då:

LL: Myrten

1. cirkus
2. Niyama
3. Hedinn
4. CaisaLundblad (Om första DL är tidigast 21:00 Måndag 27/1, alternativt om jag är ursäktad första DL om ni vill ha den tidigare...)
5. Dramatik
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.


Vill ni starta flera dagar innan kan jag inte vara med, men då hoppar jag på nästa lek istället. :p
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

LL: Myrten

1. cirkus
2. Niyama
3. Hedinn
4. CaisaLundblad (Om första DL är tidigast 21:00 Måndag 27/1, alternativt om jag är ursäktad första DL om ni vill ha den tidigare...)
5. Dramatik
6.Vira
7.
8.
9.
10.
11.
12.

:bump:
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Jag som sett fram emot att vara LL och redan börjat spåna på en lek m Sagan om Ringen tema :arghh:.... well well, får ta å vara LL nästa gång istället..

Du får skriva upp dig på listan istället;).

Garanterar att jag inte ska sno Sagan om ringen-idén. Tror att temat kommer att heta "Midvinterblot", men jag brukar ju ändra mig lite av och till.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Du får skriva upp dig på listan istället;).

Garanterar att jag inte ska sno Sagan om ringen-idén. Tror att temat kommer att heta "Midvinterblot", men jag brukar ju ändra mig lite av och till.

Låter spännande :)

Ska fundera lite på saken, beror på när leken kommer igång - har en hel del aktiviteter på G framöver så min lekmöjlighet kommer att vara lite begränsad.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

LL: Myrten

1. cirkus
2. Niyama
3. Hedinn
4. CaisaLundblad (Om första DL är tidigast 21:00 Måndag 27/1, alternativt om jag är ursäktad första DL om ni vill ha den tidigare...)
5. Dramatik
6.Vira
7.
8. Mumorsan
9.
10.
11.
12.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Kan nån skriva upp mig? Med tillägget (inte om leken börjar mellan 1-9 feb).
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

LL: Myrten

1. cirkus
2. Niyama
3. Hedinn
4. CaisaLundblad (Om första DL är tidigast 21:00 Måndag 27/1, alternativt om jag är ursäktad första DL om ni vill ha den tidigare...)
5. Dramatik
6.Vira
7. Lillelorden (inte om leken börjar mellan 1-9 feb)
8. Mumorsan
9.
10.
11.
12.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

LL: Myrten

1. cirkus
2. Niyama
3. Hedinn
4. CaisaLundblad (Om första DL är tidigast 21:00 Måndag 27/1, alternativt om jag är ursäktad första DL om ni vill ha den tidigare...)
5. Dramatik
6.Vira
7. Lillelorden (inte om leken börjar mellan 1-9 feb)
8. Mumorsan
9. glömmerallt( kanske måste stryka mig om det blir mycket att göra i skolan beror ju lite på när leken drar igång, ju förr desto bättre för mig.)
10.
11.
12.
 
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Kl

Ååh, jag vill leka. Någon som vill skriva upp mig? Jag kan börja när som.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 539
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 377
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 102
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 908
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp