Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såå temat är klart, skulle vara kul om vi kom upp iaf i 10 anmälda innan jag drag igång leken :)

och vad hände egentligen med @Sasse s anmälan ;)
Känns som att vi borde kunna få till 2 stycken till åtminstone från alla jag just taggat :p

Jag vill leka, så jag kan ignorera hur mycket plugg jag borde hinna med :angel:
 
Tackar för taggen @Idahoe, men jag har tyvärr inte tid kommande vecka. Har lite för mycket att göra och riskerar att helt enkelt inte hinna med. Men om leken drar igång tidigast på Lördag kan jag vara med (och om den är klar senast den 29:e) :)
 
LL: Paddington (tema utan omvandlingar mm)

1. hemlig (om det inte dröjer för länge till start)
2. Lobelia
3. bollen__
4. Snurrfian
5. qitis
6. Artline
7. Idahoe
8. @LenaH
9. @Mirtai
10.

@Mirtai - jag vill dra igång leken så fort som möjligt så hoppas den kommer igång i helgen :)
 
Jag kom på att jag inte kan förrän måndag kväll/tisdag :p Om leken startar då är jag på, annars får det bli ett annat tillfälle :)
 
LL: Paddington (tema utan omvandlingar mm)

1. hemlig (om det inte dröjer för länge till start)
2. Lobelia
3. bollen__
4. Snurrfian
5. qitis
6. Artline
7. Idahoe
8. LenaH
9. Mirtai
10.

Tog bort taggningarna :).
 
LL: Paddington (tema utan omvandlingar mm)

1. hemlig (om det inte dröjer för länge till start)
2. Lobelia
3. bollen__
4. Snurrfian
5. qitis
6. Artline
7. Idahoe
8. LenaH
9. Mirtai
10. cirkus
11. Hedinn
 
Tack för taggen @Idahoe! Såg att det var lek på g men vågar inte vara med ännu. Inte hemma just nu och massa folk och hästar överallt så blir lite mycket att koncentrera sig på lek :p Efter midsommar blir det lugnare (förhoppningsvis :laugh:) och då kan jag vara med!!
 
LL: Paddington (tema utan omvandlingar mm)

1. hemlig (om det inte dröjer för länge till start)
2. Lobelia
3. bollen__
4. Snurrfian
5. qitis
6. Artline
7. Idahoe
8. LenaH
9. Mirtai
10. cirkus
11. Hedinn
12. Ferrari


Kommer bergis ångra mig halvvägs ;) men kommer ångra mig ännu mer om jag inte gör det. XD tack för taggen!
 
Måste bara varna på förhand att vissa dagar kommer det bli sämre aktivitet med tanke på att jag både jobbar 100% och pluggar 50% i dagsläget. Men kommer självklart göra så gott jag kan :D
 
Jag får avstå, har lite mycket jobb det närmaste och då är jag på tok för slut i huvudet för att förstå något alls. Vilket känns sådär när det slutar med att alla andra är goda oavsett roll m och jag själv är skummast och därför vill rösta på mig själv :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 426
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 129
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 036
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 993
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp