Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir det nån mer lek?
Åh ja, ska du vara med nu? :love:

Tänkte på dig i senaste leken, för övrigt, när nån frågade om nån lyckats hinta framgångsrikt till lyan utan att det upptäckts. För det har du gjort, även om jag inte minns hur eller i vilken lek. :D
 
Åh ja, ska du vara med nu? :love:

Tänkte på dig i senaste leken, för övrigt, när nån frågade om nån lyckats hinta framgångsrikt till lyan utan att det upptäckts. För det har du gjort, även om jag inte minns hur eller i vilken lek. :D
Jo, jag tänkte det. Missade förra. Om det inte blir alltför twistat (fast gärna specialroller som inte bara kan försvinna poff 😅 ).

Haha ja, men det var väl du som fattade? Iaf ena, tror jag gjort det ett par gånger som det funkat faktiskt.
 
Jag kan vara LL om ni vill leka, men inget tema isåfall. Och inga omvandlingar. :)
Om alla är ok med det går jag gärna jämte dig och ser hur leken går till från LL perspektivet med :)

Jag känner mig lite för osäker på hur leken går till, så jag vågar nog inte skriva upp mig på någon mer lista än :)
 
Om alla är ok med det går jag gärna jämte dig och ser hur leken går till från LL perspektivet med :)

Jag känner mig lite för osäker på hur leken går till, så jag vågar nog inte skriva upp mig på någon mer lista än :)
Jo var med! Jag fattade ingenting min första lek men man lär sig vartefter :)
 
Jo var med! Jag fattade ingenting min första lek men man lär sig vartefter :)
Men jag är för feg, jag tänker för mycket och tror att alla ska bli arga på mig om jag gör fel. Det slutar oftast* med att jag inte vet vad som är rätt/fel att skriva (för att inte få en miljon ifrågasättanden) och inte skriver någonting istället, och att folk då tycker att jag skriver för lite :o

Jag vill typ veta hur leken går till helt, innan jag är med. "Learning by doing" fungerar inte riktigt på mig, speciellt inte när det känns som att jag har noll koll på allt, och ska stå "själv" i mina egna val/beslut :grin:

* förra (och enda) leken jag deltog i, och irl.
 
Men jag är för feg, jag tänker för mycket och tror att alla ska bli arga på mig om jag gör fel. Det slutar oftast* med att jag inte vet vad som är rätt/fel att skriva (för att inte få en miljon ifrågasättanden) och inte skriver någonting istället, och att folk då tycker att jag skriver för lite :o

Jag vill typ veta hur leken går till helt, innan jag är med. "Learning by doing" fungerar inte riktigt på mig, speciellt inte när det känns som att jag har noll koll på allt, och ska stå "själv" i mina egna val/beslut :grin:

* förra (och enda) leken jag deltog i, och irl.
Aha har du varit med i en lek? Äsch ingen blir arg. Folk har gjort rejäla tabbar i sina första lekar (tittar på @Hedinn :p).
 
Men jag är för feg, jag tänker för mycket och tror att alla ska bli arga på mig om jag gör fel. Det slutar oftast* med att jag inte vet vad som är rätt/fel att skriva (för att inte få en miljon ifrågasättanden) och inte skriver någonting istället, och att folk då tycker att jag skriver för lite :o

Jag vill typ veta hur leken går till helt, innan jag är med. "Learning by doing" fungerar inte riktigt på mig, speciellt inte när det känns som att jag har noll koll på allt, och ska stå "själv" i mina egna val/beslut :grin:

* förra (och enda) leken jag deltog i, och irl.
Du får absolut gå med men jag tycker att du ska våga leka! :) ingen blir arg! Alla har varit nya och förvirrade, nu är vi lite mer vana och förvirrade typ. :D
 
Lägger en brasklapp för att jag startat årets fölövervakningar men torde inte slå förra lekens inaktivitet :o
3 föl på G inom 3 veckor :love: och 2 av dem visar tecken på att det närmar sig. Men hoppas de håller sig iaf minst en vecka till
Efter midsommar blir även jag mer upptagen så alla vet det från start.
Frånvarande Q inte = ond Q :p
 
LL: bollen

1. Mammas
2. Niyama
3. Karamelldrottningen om ni börjar från och med vecka 26, tidigare start stryk mig.
4. Blacksmithfarm
5. Hedinn
6. Q (it is)
7.
8.
9.
10.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 276
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 628
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 895
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 819
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Maskat sjukintyg?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp