Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ang. min aktivitet så är den jättevarierande beroende på hur mycket annat jag har den dagen. Inte så mycket annat = orimligt många inlägg i leken 🙈. Har jag saker IRL som kräver att jag är social så är min energi ganska slut sen och det blir lägre aktivitet i leken, så det beror inte på min roll (ganska tydligt senaste leken när jag började med låg aktivitet).
 
LL:

1 Niyama
2 Blacksmithfarm
3 hemlig
4 cirkus
5 Pegasus63
6
7
8
9
10
11
12

Försöker åka med ett varv till, men skal flytta nästa lördag och vet inte om jag kommer ha internet då på några dagar efteråt.
 
LL:

1 Niyama
2 Blacksmithfarm
3 hemlig
4 cirkus
5 Pegasus63
6 Elo
7 qitis
8
9
10
11
12

Kan delta om första DL börjar typ tidigast imorgon och om leken inte startar senare än tisdag ?
Och @Magnum bara att anmäla dig så du får veta mera allt eftersom 🤗 våga fråga mera !
Och så tycker jag att @fio har en dålig ursäkt pga högt blodtryck i förra leken.:D
Vad sjutton tror du vi i onda lyan hade? Vi trodde ju vi hade vinsten som i en liten ask :cry:
 
LL:

1 Niyama
2 Blacksmithfarm
3 hemlig
4 cirkus
5 Pegasus63
6 Elo
7 qitis
8
9
10
11
12

Kommer ha mycket mindre speltid nu när jobbet börjat igen, men ger det ett nytt försök :)
 
LL:

1 Niyama
2 Blacksmithfarm
3 hemlig
4 cirkus
5 Pegasus63
6 Elo
7 qitis
8 @Ceta
9
10
11
12

Du glömde skriva upp dig !
Och @Magnum bara att anmäla dig så du får veta mera allt eftersom 🤗 våga fråga mera !
Och så tycker jag att @fio har en dålig ursäkt pga högt blodtryck i förra leken.
Vad sjutton tror du vi i onda lyan hade? Vi trodde ju vi hade vinsten som i en liten ask :cry:
[/QUOTE]
Och taggar @Idahoe , @Mirtai (det var länge sedan du lekte. Vi behöver en skum mirtai 😍)
@Myrten är pensionerad men det är allt bra kul med lekarna ändå väl? Och vi är flera nu som kvalar in i att den kan man inte lita på ;) så detsamma gäller
 
LL:

1 Niyama
2 Blacksmithfarm
3 hemlig
4 cirkus
5 Pegasus63
6 Elo
7 qitis
8 @Ceta
9
10
11
12

Du glömde skriva upp dig !
Och @Magnum bara att anmäla dig så du får veta mera allt eftersom 🤗 våga fråga mera !
Och så tycker jag att @fio har en dålig ursäkt pga högt blodtryck i förra leken.
Vad sjutton tror du vi i onda lyan hade? Vi trodde ju vi hade vinsten som i en liten ask :cry:
Och taggar @Idahoe , @Mirtai (det var länge sedan du lekte. Vi behöver en skum mirtai 😍)
@Myrten är pensionerad men det är allt bra kul med lekarna ändå väl? Och vi är flera nu som kvalar in i att den kan man inte lita på ;) så detsamma gäller
[/QUOTE]
Tack! Det hoppade lite i inlägget, så mitt nick försvann :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 352
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 792
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 942
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 873
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp