Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag är så nyfiken på att vara med men tycker det verkar såååå svårt och är rädd att paja för alla andra. Fattar man mer om man är med i leken? Kan man få nån mentor 😂
Jag tycker att du ska vara med! Som redan påpekats så har man ju en egen konversation med LL (undantag för de som sitter i lyan men även där är ju LL med) och den som är lekledare svarar gärna på frågor om hur spelet funkar. Ibland kan tonen bli lite "hård" när man är mitt inne i en diskussion (eller kanske snarare argumentation? :D) med en annan deltagare, men efter/utanför leken så är vi kompisar :)

Och kom ihåg att vi alla har varit nya någon gång. Kan nog med säkerhet säga att vi alla har gjort fel någon gång också (själv har jag som LL råkat avslöja ängelns roll för en annan deltagare som definitivt inte skulle veta det just då 😬😂)
 
Jag tycker att du ska vara med! Som redan påpekats så har man ju en egen konversation med LL (undantag för de som sitter i lyan men även där är ju LL med) och den som är lekledare svarar gärna på frågor om hur spelet funkar. Ibland kan tonen bli lite "hård" när man är mitt inne i en diskussion (eller kanske snarare argumentation? :D) med en annan deltagare, men efter/utanför leken så är vi kompisar :)

Och kom ihåg att vi alla har varit nya någon gång. Kan nog med säkerhet säga att vi alla har gjort fel någon gång också (själv har jag som LL råkat avslöja ängelns roll för en annan deltagare som definitivt inte skulle veta det just då 😬😂)
Ja ibland låter ni lite sura😂😂🤗❤️
 
Ja ibland låter ni lite sura😂😂🤗❤️
Jo, det blir lätt så när man är mitt uppe i det och är så fokuserad på att övertyga den andra om att man har rätt. Men som sagt, vi menar inget illa och är kompisar utanför/efter spelet 😊

Just det, det är väldigt sällan som en lek blir full (i så fall är det tydligt utskrivet från LL), så vill du vara med så är det bara att kopiera senaste anmälningslistan och lägga till ditt namn. Oftast har vi ett minimum på 12 deltagare för att leken ska starta, det är för att leken inte ska ta slut för snabbt eller för att det ska bli för lätt att lista ut vem som sitter på vilken roll. Annars får man anmäla sig fram tills att LL satt anmälningsstopp.
 
Jag tycker att du ska vara med! Som redan påpekats så har man ju en egen konversation med LL (undantag för de som sitter i lyan men även där är ju LL med) och den som är lekledare svarar gärna på frågor om hur spelet funkar. Ibland kan tonen bli lite "hård" när man är mitt inne i en diskussion (eller kanske snarare argumentation? :D) med en annan deltagare, men efter/utanför leken så är vi kompisar :)

Och kom ihåg att vi alla har varit nya någon gång. Kan nog med säkerhet säga att vi alla har gjort fel någon gång också (själv har jag som LL råkat avslöja ängelns roll för en annan deltagare som definitivt inte skulle veta det just då 😬😂)
Ja man behöver ju inte vara ny för att göra fel ibland :p :D.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 299
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 694
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 830
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp