Varulvslekarnas anmälningstråd

Vill folk ha igång leken direkt kan jag vara LL, annars kan jag vara med om myrten är LL om en vecka.
Jag väntar gärna till nästa vecka (då har jag troligen mer koll på mitt schema och har mer ork över för leken 😁), så kan du vara med som deltagare. I så fall är vi 12 personer med dig :up:
 
Ulvlek: HOGWARTS

Plötsligt har något hänt så att ingen vet vilka hus de nya eleverna tillhör. Utom Slytherins som känner till varandra och ser chansen att göra om skolan till en som bara fokuserar på the dark arts. Lyckas de? Ja, det är inte kört. I den här leken finns diverse magiska föremål.

Lekstart förutsatt att vi är tillräckligt många: första DL tisdag.

LL: Myrten & @Artline (hoppas jag😁)
1. heffaklumpen
2. QueenLilith
3. cirkus
4. hemlig
5. Ceta
6. bumpo
7. Hedinn
8. Islandshästryttare
9. Harrysen
10. Snurrfian
11. LenaH :)
12.
13.
14.

Seså, anmäl er!
 
Jag kommer troligtvis inte kunna vara med vid lekstart tisdag nästa vecka, tyvärr. Tor-sön kommer jag ha extremt begränsat med tid.
Eller så får jag vara med som den första att åka i lynch. 🙃
 
LL: Myrten & @Artline (hoppas jag😁)
1. heffaklumpen
2. QueenLilith
3. cirkus
4. hemlig
5. Ceta
6. bumpo
7. Hedinn
8. Islandshästryttare
9. Harrysen
10. Snurrfian
11. LenaH :)
12. Elo
13.
14.
 
Jag kommer troligtvis inte kunna vara med vid lekstart tisdag nästa vecka, tyvärr. Tor-sön kommer jag ha extremt begränsat med tid.
Eller så får jag vara med som den första att åka i lynch. 🙃
Hm.... Jag minns inte riktigt hur övriga har anmält att de kan/inte kan starta på vissa datum bortsett från att måndagar var svåra i ett fall och därför tänkte jag att leken får starta på tisdag.

Men då är det kanske bättre att @Madalitso är LL och så kan ni köra direkt?
 
Hm.... Jag minns inte riktigt hur övriga har anmält att de kan/inte kan starta på vissa datum bortsett från att måndagar var svåra i ett fall och därför tänkte jag att leken får starta på tisdag.

Men då är det kanske bättre att @Madalitso är LL och så kan ni köra direkt?
Nä, men det verkar ju vara flera som hellre väntar till nästa vecka, så kör då. Kan ju några fler hinna anmäla sig också. Jag kan stå över denna (om inte folk kan lova att rösta ut/käka mig senast torsdagen :D).
 
Nä, men det verkar ju vara flera som hellre väntar till nästa vecka, så kör då. Kan ju några fler hinna anmäla sig också. Jag kan stå över denna (om inte folk kan lova att rösta ut/käka mig senast torsdagen :D).
I "värsta fall" så kan vi ju alltid börja misstänka dig pga avsaknad av teorier på torsdagen/fredagen. Med det sagt tycker jag att du ska vara med! :D :heart
 
LL: Myrten & Artline (hoppas jag😁)
1. heffaklumpen
2. QueenLilith
3. cirkus
4. hemlig
5. Ceta
6. bumpo
7. Hedinn
8. Islandshästryttare
9. Harrysen
10. Snurrfian
11. LenaH :)
12. Elo
13. Blacksmithfarm
14. Madalitso
 
LL: Myrten & Artline (hoppas jag😁)
1. heffaklumpen
2. QueenLilith
3. cirkus
4. hemlig
5. Ceta
6. bumpo
7. Hedinn
8. Islandshästryttare
9. Harrysen
10. Snurrfian
11. LenaH :)
12. Elo
13. Blacksmithfarm
14. Madalitso
15. Lobelia
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 444
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 225
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 115
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 022
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp