Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det gör jag. "Jaha, så skrev hon... Undra hur jag bäst ska bete mig för att ingen ska räkna ut att vi är ulvar tillsammans om någon av oss dör". Är väl den vanligast tänkta tanken hos mig när jag är ulv tror jag.

Ska vi testa? Vi kan vara tvillingar nästa lek :D Och prata om E R A G O N :P

Alltså, det gör verkligen inte jag... Jag läser (tex) Habina i tråden, tänker "jäääääklar, det var en suspekt jävel!!!", går in i lyan, ser Habina skriva där med och:

:eek::eek::eek:
:confused:
:rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage:
:nailbiting:



:arghh:


:confused:

:o:o:o
O_o
O_o
O_o


:nailbiting:


:banghead::banghead::banghead:
:up::cool::p

Och sen kan jag hantera att hon är i lyan med mig också - fast sen blir det samma elände igen fem minuter senare...


... Jag är nog inte byggd för ulvspel! :p
 
Jag fick det, och det var så mycket värt! Som jag skrev i tråden kopplar jag helt bort teoridelen av min hjärna när jag dör, och det är toksvårt att komma igen. Hade ju haft lite samma misstankar så jag mest, ah om ga tror att det är såhär kör jag på det. Hon brukar ha koll. :D

Jag var säker på att du var ond när du inte kopplade att jag siat Cirkus efter att jag käkats... :p
 
Jag har lärt mig att man ska skriva ut "god spion".

Kanske bara nödvändigt till de som inte tänker som en ond ;)

Undrar hur jag skulle klara av en god allierad roll (typ tvilling)...? Katastrof... :banghead::laugh:
Kan ju inte bli värre än när jag lynchade min tvilling i min förra lek. Iofs skulle jag bara alibirösta, men det ville sig inte :p

Jag föreslog ju att vi skulle äta blacksmithfarm, så jag vet inte om jag borde vara ulv...
:up: :laugh:

Men alltså, vet du om att du är ond? För det är nog det jag har väldigt svårt för, att komma ihåg att jag inte alls ska vara hjälpsam, typ... :o:banghead::rofl:
Jag är hjälpsam oavsett roll, ser ingen riktig "connection" där. :)
 
Jag var säker på att du var ond när du inte kopplade att jag siatcirkus efter att jag käkats... :p

Men förlåt då! :o alltså seriöst har jag verkligen inte fattat varför alla godförklarade cirkus så pötsligt. :angel: :D :D

sedan får jag erkänna att jag inteläst igenom gamla dagar sedan jag kom tillbaka, surfat från mobilen så bara gått på känsla. :o
 
Och ja, sorry @Killaloe men jag trodde verkligen du var ulv! :o Tänkte att ulvarna nog skulle försöka lyncha ängeln + att onda spionen skulle haka på tåget för att "visa sig". Men... det var tydligen inte vad de hade planerat. Men BSF var åt onda hållet i alla fall :p
 
Men förlåt då! :o alltså seriöst har jag verkligen inte fattat varför alla godförklarade cirkus så pötsligt. :angel: :D :D

sedan får jag erkänna att jag inteläst igenom gamla dagar sedan jag kom tillbaka, surfat från mobilen så bara gått på känsla. :o

Jag satt och funderade över varför ingen verkade leta efter en siare, eftersom att alla var så väldigt frågande till att Cirkus godförklarats. :D
 

Åh, blir påmind om en rolig koreansk film (de är alla roliga dock! ... förutom de där som är så läskiga... och de där som är så sorgliga... OK då, inte alla är roliga!) där huvudpersonen blir tvingad att ropa "jag älskar er alla!!!" hela tiden! Hm, måste leta reda på Jambokgeunmu igen, var flera år sen jag såg den!)

Jag älskar er alla! :love::rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 790
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 654
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 402
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 204
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp