Bukefalos 28 år!

Varulvsleken!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för gott samarbete! Även om jag kanske inte kunde bidra med så mycket. Ska bli spännande och se sammanfattningen för att få veta om jag gjorde någon nytta i leken trots min inaktivitet.

Så du skyddade mig två nätter :love:
Varför valde du mig?
 
Hur räknade du ut det?
Hade du koll på de godas roller också?

Det var ju liksom tre onda kvar i det läget - skitsnyggt.
Jag tror jag kan svara för MM - det blev enkelt när man identifierade tvillingarna, att hon var häxa skrev hon nästan ut och Paddan trodde ju på Hjartagna som ängel.
 
Bra jobbat allihopa, och speciellt tack till mina fellow onda i lyan. Och så LL såklart!

PS: @LenaH Du måste ha missuppfattat någonting om mig, jag skulle verkligen inte riskera att rösta ut en kollega för att rädda mig själv baraföratt. Om man anser att det är hänsynslöst att hellre rösta ut en kollega eller låta sig bli utröstad om det är bättre för onda sidan totalt sett är jag definitivt hänsynslös, annars är jag det inte.

Jag tror det finns ganska många missuppfattningar om just dig i de här lekarna bland nyare deltagare. Det verkar ganska vanligt att de har någon "bild" av hur du är i lekarna:D

Kanske inte är så konstigt ibland t.ex när "vi"(några opreciserade lekdeltagare) brukar skämta om att du alltid är ond:p

Ibland känns det som en del mer ser dig som "Mammas myten legenden" än den spelare de själva spelat med. Ja menar hur många av de nyare spelare har du verkligen lurat riktigt rejält? (då menar jag inte typ bara klarat dig till slutet som ulv som du och jag gjorde härom leken) inte så många tror jag? Men du blir ju som vi var inne på i andra tråden trots det siad ofta tidigt så någons slags skräck har du npg lyckats satt i dem:p
 
Fast jag ville bara påpeka att du nog missuppfattat den generella bilden av mig, för hade någon annan beskrivit mig så hade jag definitivt protesterat, som jag gör nu. :)

Och jag ser inte varför jag skulle göra det. Dels hade jag inga misstankar mot henne och hade knappast hunnit skrapa fram några på de minuter som var, speciellt inte om jag skulle börja räkna röster också, och sedan hade det varit ett stort fett "Hej jag är ulv" till alla som känner min ståndpunkt angående räddningsröster. Det hade ju inte gett något om jag ändå röstats ut dagen efter, och leken går ju ut på att leka i första hand, och det förlorar jag isf, om jag inte längre ska låtsas vara god som ond. :)
 
Och Mammas lyckades ställa till oreda med kommentaren om Paddington - skickligt gjort - att se till att den i det läget viktigaste spelaren blev den alla blev väldigt skeptiska till - jag gissar att ingen ängel hade vågat skydda henne den natten hon blev

Haha, jag som tyckte den var på gränsen till dum. :p
 
Fast jag ville bara påpeka att du nog missuppfattat den generella bilden av mig, för hade någon annan beskrivit mig så hade jag definitivt protesterat, som jag gör nu. :)
Fast grejen är ju just att jag inte riktigt köpt den bilden av din spelstil.
Och den är som @glömmerallt skriver ovan rätt väl spridd. ;)
 
Hur räknade du ut det?
Hade du koll på de godas roller också?

Det var ju liksom tre onda kvar i det läget - skitsnyggt.

Jag visste att @LenaH och @Hjartagna
var goda efter att ha läst @Paddington testamente. Och jag kollade även deras röststatistik då som talade för att dom var goda.
Sedan skulle jag reda ut vem som var tvilling men när jag diskuterade med @Habina och hon sa att @Idahoe är hennes mest misstänka så visste jag att hon var ulven. Jag hade redan satt @Jfrelin till tvilling och jag velade mellan @Idahoe och @Hjartagna men kom fram till att @Idahoe är tvilling, @LenaH är ängeln och @Hjartagna är välsignad. Dom två hade jag uppenbarligen fel på. Men det spelade mindre roll för jag visste att dom var goda. Och sen kommer @LenaH och skriver exakt likadant som jag. Sen var det kört för dom :devil:
 
Tack :)

Lyckades ju dessutom förhäxa 2 ulvar och den tredje var på G men så blev jag middag istället...

Ja du var duktig med förhäxnignarna också, de kan ju vara kluriga, snygg hint du fick in till till spionen också när du skrev att du trodde att häxan inte förhäxat sig själv.

Jag tycker att du utveclats mycket sen de första lekarna jag lekte med dig som spelare och blivit jätteduktig.
 
Jag visste att @LenaH och @Hjartagna
var goda efter att ha läst @Paddington testamente. Och jag kollade även deras röststatistik då som talade för att dom var goda.
Sedan skulle jag reda ut vem som var tvilling men när jag diskuterade med @Habina och hon sa att @Idahoe är hennes mest misstänka så visste jag att hon var ulven. Jag hade redan satt @Jfrelin till tvilling och jag velade mellan @Idahoe och @Hjartagna men kom fram till att @Idahoe är tvilling, @LenaH är ängeln och @Hjartagna är välsignad. Dom två hade jag uppenbarligen fel på. Men det spelade mindre roll för jag visste att dom var goda. Och sen kommer @LenaH och skriver exakt likadant som jag. Sen var det kört för dom :devil:
Frågan är varför @Paddington trodde jag var god?
 
Jag tror det finns ganska många missuppfattningar om just dig i de här lekarna bland nyare deltagare. Det verkar ganska vanligt att de har någon "bild" av hur du är i lekarna:D

Kanske inte är så konstigt ibland t.ex när "vi"(några opreciserade lekdeltagare) brukar skämta om att du alltid är ond:p

Ibland känns det som en del mer ser dig som "Mammas myten legenden" än den spelare de själva spelat med. Ja menar hur många av de nyare spelare har du verkligen lurat riktigt rejält? (då menar jag inte typ bara klarat dig till slutet som ulv som du och jag gjorde härom leken) inte så många tror jag? Men du blir ju som vi var inne på i andra tråden trots det siad ofta tidigt så någons slags skräck har du npg lyckats satt i dem:p

Grejen är att jag inte lurat någon alls på typ år? Jag har inte spelat speciellt mycket, när jag gjort det har jag inte haft tid att läsa lekarna som jag gjort förr... Jag är mest en skugga av mitt forna jag numera. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 707
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 947
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 638
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 303
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp