Varulvsleken!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej jag var urusel som siare... :( Jag klurade lite på hur jag skulle komma åt mammas men det slog helt fel när jag inte ville att hon skulle veta att jag var siare...
Men det har varit kul att följa er i kulisserna! :D

Det är sådant där man lär sig med tiden. :)

Sedan är det ju så att man får välja antingen "all in" och alla fattar att jag är siare eller diskret så ulvarna inte misstänker att jag är det.Det jag inte gillar är ett mellanting det brukar leda till att ulvarna fattar men inte de goda. Å det behöver inte vara fel att vara diskret det kan vara bra öven om det blev lite tokigt för dig den här gången:)
 
Det är sådant där man lär sig med tiden. :)

Sedan är det ju så att man får välja antingen "all in" och alla fattar att jag är siare eller diskret så ulvarna inte misstänker att jag är det.Det jag inte gillar är ett mellanting det brukar leda till att ulvarna fattar men inte de goda. Å det behöver inte vara fel att vara diskret det kan vara bra öven om det blev lite tokigt för dig den här gången:)
Ja det är mest synd om mina medspelare under tiden jag lär mig! ;) Fast det vore bra för alla att inse att jag är snurrig oavsett om jag är ond eller god... :meh: :D
 
Woho!
Tack alla för en bra lek.
Förlåt att jag stalkade dig @Habina men jag hade ju rätt :p

Haha, ingen fara. Vet inte själv hur jag tänkte. Brukar ju hålla sådana idéer för mig själv, men tyckte det var så tydligt att LenaH och FiaM var tvillingar. Upptäckte först efter att jag skrivit om tvillingarna att jag ju hade helt fel. :o Men den fadäsen hade jag kunnat göra oavsett. ;)
 
@Mammas jag tycker inte heller att du är hänsynslös i lekarna. Däremot tycker jag att du är exceptionellt bra spelare och jag lär mig alltid något nytt när jag leker med dig.
 
Det är sådant där man lär sig med tiden. :)

Sedan är det ju så att man får välja antingen "all in" och alla fattar att jag är siare eller diskret så ulvarna inte misstänker att jag är det.Det jag inte gillar är ett mellanting det brukar leda till att ulvarna fattar men inte de goda. Å det behöver inte vara fel att vara diskret det kan vara bra öven om det blev lite tokigt för dig den här gången:)

Det är skitsvårt att vara siare.
Just för att man vill inte exponera sig för ulvarna för en siare är ju alltid prime target. Samtidigt vill man ju att de goda ska fatta att man siat någon. Men i princip så tror jag inte att det går att smita förbi ulvar och försöka var diskret så de goda fattar. Att vara ett par stycken som får diskutera är väldigt fruktbart och oftast så ser ulvar mer än bara en ensam god
 
Haha, ingen fara. Vet inte själv hur jag tänkte. Brukar ju hålla sådana idéer för mig själv, men tyckte det var så tydligt att LenaH och FiaM var tvillingar. Upptäckte först efter att jag skrivit om tvillingarna att jag ju hade helt fel. :o Men den fadäsen hade jag kunnat göra oavsett. ;)
Va?!? :D Varför var vi det?
 
Åh fyfan. Påminn mig inte.

Nej det är ingen garanti, men rätt så sannolikt.

I den leken när ulvarna åt ulven Myrten så var det nog så att det var en eremit som kunde stoppa en ulvatack, snarare än en välsignad
Mmm så var det. Jag var eremit och stoppade käket den natten....
 
Vilka regler var nya? jag trodde jag körde med gamla vanliga regler även om jag kanske förtydligade en del?

Nä, man fick ju inte skriva om känslor, utan var tvungna att ha någon typ av teori. Vilket var skitsvårt och det var därför jag höll mig till röstningsstatistiken. Så hade jag varit god hade jag blivit lynchad i alla fall. ;)
 
Ja det är mest synd om mina medspelare under tiden jag lär mig! ;) Fast det vore bra för alla att inse att jag är snurrig oavsett om jag är ond eller god... :meh: :D

Du det är inte synd om dem de röstade ju ut dig:p När jag var nybörjargod brukade jag försöka få goda specialare och för all del även en del bybor av bara farten utröstade. Det kanske inte märks men mina jag har nog mer rätt i mina teorier nuförtiden. :laugh:
 
Nä, man fick ju inte skriva om känslor, utan var tvungna att ha någon typ av teori. Vilket var skitsvårt och det var därför jag höll mig till röstningsstatistiken. Så hade jag varit god hade jag blivit lynchad i alla fall. ;)

Aha det, ja det är inte nytt för mig men håller med om att det är svårt misstänker ofta folk på typ kännsla. Tycker dock den regeln behövs för det används mycket för att hinta annars. :)
 
Det är skitsvårt att vara siare.
Just för att man vill inte exponera sig för ulvarna för en siare är ju alltid prime target. Samtidigt vill man ju att de goda ska fatta att man siat någon. Men i princip så tror jag inte att det går att smita förbi ulvar och försöka var diskret så de goda fattar. Att vara ett par stycken som får diskutera är väldigt fruktbart och oftast så ser ulvar mer än bara en ensam god

När jag skriver diskret menar jag att inte försöka få någon att fatta alls utan bara teoria och bete sig som vanligt.

Eftersom ulvarna vet vilka de är så har de ju mycket lättare att lista ut att någon är siad så att få de goda at förstå men inte ulvarna skulle jag inte försöka. Däremot kan jag i hypotetiskt exempel siat spionen försöka komunicera ut det till den utan att ulvarna fattar det borde ju gå eftersom spionen har koll på den siade.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 225
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 444
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 095
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 793
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp