Bukefalos 28 år!

Varulvsleken!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja du var duktig med förhäxnignarna också, de kan ju vara kluriga, snygg hint du fick in till till spionen också när du skrev att du trodde att häxan inte förhäxat sig själv.

Jag tycker att du utveclats mycket sen de första lekarna jag lekte med dig som spelare och blivit jätteduktig.

Tack! :love:
Tar jag verkligen åt mig.
 
Du måste ju fattat att det blev kaos i alla hjärnor - typ ingen vågade varken lägga åt ena eller andra hållet. Hade jag varit ängel hade jag spontant aldrig skyddat Paddi i det läget. Jag tycker det var skickligt

Ja, det visste jag. Grejen är att det ofta blir lite godstämpel av personen efteråt. :p
 
Ja du var duktig med förhäxnignarna också, de kan ju vara kluriga, snygg hint du fick in till till spionen också när du skrev att du trodde att häxan inte förhäxat sig själv.

Jag tycker att du utveclats mycket sen de första lekarna jag lekte med dig som spelare och blivit jätteduktig.

Tack! :love:
Tar jag verkligen åt mig.
 
Jag blev ju lurad av dig redan i förra leken (Förlåt för det!) - just att du istället för att hugga när nån misstänkte dig bara lite så skaka av och gå vidare och inrikta på fakta och plocka de onda. Fy, vad jobbigt det kommer bli när du är i lyan och en annan är god.

Ja, alltså, jag försökte bara hitta min nya spelstil. Istället för att skrika i panik när någon anklagar mig så försöker jag vara trevlig. Men nej då, då är jag ulv istället.
Ja, ni får passa er sen ;)
 
Grejen är att jag inte lurat någon alls på typ år? Jag har inte spelat speciellt mycket, när jag gjort det har jag inte haft tid att läsa lekarna som jag gjort förr... Jag är mest en skugga av mitt forna jag numera. :p

Det blir ju svårt att luras när du blir siad också;)

Du spelare fortfarande bra tycker jag(sen är det ju olika från lek förstås precis som alla andra). Men den där bilden av dig bland en del nyare(när jag snackar nyare så typ alla som börajat de senaste två åren) är konstig om din spelstil har förändras genom åren skulle jag påstå att den är "snällare" nu? inte så att den var dum förut men att du nu har blivit så rutinerad att du har en helhetsbild av lekn på ett annat sätt en förut då du kanske lite mer försökte överleva själv?( du kanske hade helhetsbilden förut också men jag upplever det tydligare nu kanske för att jag själv fått en annan helhetsbild?, i böejan av min ulvspelskarriär var jag nöjd om jag överlevde länge :laugh: ibland undrar jag hur andra kan lära sig leken så snabbt för mig dröjde det rätt länge innan jag som god började vara en tillgång för min egen sida oftare än för ulvarna:angel:)
 
Åh fyfan. Påminn mig inte.

Nej det är ingen garanti, men rätt så sannolikt.

I den leken när ulvarna åt ulven Myrten så var det nog så att det var en eremit som kunde stoppa en ulvatack, snarare än en välsignad

Ja det var en eremit så alla var skyddade den natten. å eftersom typ halva tråden typ skrek åt eremiten att agera var vi ju rätt säkra på att den skulle göra det så vi tyckte först inte det spelade någon roll vem vi valde men när vira påpekade att spionen faktiskt skulle se det kom ju saken i ett annat läge:idea:

En välsignad kan ju inte stoppa en attack utan det är bara så att den själv överlever en så när inte ängeln skyddade den som ulvarna hade valt och den överlevde så kunde Paddi vara helt säker. :)
 
Det var ju het omöjligt att försöka göra vettiga val när jag inte hann analysera leken. Vilket också gjorde att jag hade jättesvårt att para ihop roller med deltagare
 
Okej jag var urusel som siare... :( Jag klurade lite på hur jag skulle komma åt mammas men det slog helt fel när jag inte ville att hon skulle veta att jag var siare...
Men det har varit kul att följa er i kulisserna! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 178
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 324
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 981
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 622
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Optimala foderrutiner?

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr
  • Ljus prick i ögat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp