Bukefalos 28 år!

Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag trodde att Klara var ond fe iom heartstringlynchen.
Och att Snurrfian var ulv som ville skaffa sig alibi.
Cirkus var brevbärare som gett Q beskydd natt 1 och därför inte kunde ge henne en sia efter LnaH lynchen...
zassoo var ängel eftersom hon tvivlat på Q och q inte var skyddad
Paddi pendlade från bybo till ulv

Var väl sammanfattningen av mina gissningar... :p

Tack till @Emtherlia för att du väckte mig och stod ut med mitt spammande :p

och tack till @Niyama
och @bollen__ för en rolig lek! :D
 
Jag bjuder på den. :D Det är du värd efter de senaste lekarna. ;)

Jag misstänkte faktiskt Att Lobelia var ond redan efter första natten när ni missade käket. Hon brukar ju gilla att käka mig. ;) Fast jag kunde ju inte gärna bygga en teori på det. :rofl:
Va? Varför tror det?

Jag brukar vilja käka "icke nya" som inte åkt ut tidigt senaste leken för första käket. Jag kan säkert ha föreslagit dig någon gång men aldrig någonsin tänkt på som favoritoffer.
 
Va? Varför tror det?

Jag brukar vilja käka "icke nya" som inte åkt ut tidigt senaste leken för första käket. Jag kan säkert ha föreslagit dig någon gång men aldrig någonsin tänkt på som favoritoffer.
Det var ju mig ni valde som käk i den leken du råkade skriva i fel tråd. Harry Potter-leken. :rofl:

Jag funderade faktiskt på om jag skulle skydda någon annan Första natten, men eftersom jag levt till slutet de senaste lekarna misstänkte jag att det var stor risk att jag skulle bli käk. Och jag hade ju rätt i det. Typ det enda jag hade rätt i. :p
 
Och @quarter4ever gissade jag rollen på så fort rösten på LenaH kom... Men jag var lite skraj för att du skulle ha lyckats med att luras. Men så var det inte. :D

Det gjorde vi med - tvekade faktiskt inte en sekund - även om tanken som kom upp att hon skulle varit fe som siat LenaH som ängel var rätt så snygg - hur det skulle lockat fram ulvar fattar jag dock inte?
 
Jag bjuder på den. :D Det är du värd efter de senaste lekarna. ;)

Jag misstänkte faktiskt Att Lobelia var ond redan efter första natten när ni missade käket. Hon brukar ju gilla att käka mig. ;) Fast jag kunde ju inte gärna bygga en teori på det. :rofl:
Varför vi skulle käka dig var för att typ alla andra var fredade! Antingen åkt ut tidigt, var misstänkta eller var återvändare som inte spelat på länge. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 587
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 478
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 367
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 106
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp