Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 364
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade en ring som skulle passa @athena_arabians . Kan dock bli lite krångligt med den på i vardagen, så den kanske får sparas till speciella tillfällen?
16553660-18115210-5-0-1507735270-1507735281-650-1-1507735281-650-da6b370810-1508253536.jpg

Jättefint :)!
Du verkar ha perfekt hår också! Jag har såpass mörkt hår att det skulle behövas blonderas annars skulle det knappt synas eller möjligen bara bli en nyans av rosa troligen. Numer färgar jag aldrig. Förr var det däremot alla möjliga färger (vissa lyckade, andra mindre lyckade). Men just rosa och såna här fina färger som finns numer har jag aldrig haft.
Väldigt snyggt att du valt att spara din naturliga hårfärg högst upp.
Det är det som är så bra, jag kan bara slänga i extremfärger!
Tack, jag tycker att det är finast att bara färga topparna och det blir inte lika jobbigt att hålla efter och ser inte så tokigt ut även när den börjar gå ur.

Du kan alltid skriva till mig.
Sover jag har jag aviseringar och ljud avstängda så då svarar jag inte för det.
Men annars svarar jag alltid:)
Tack. Ibland räcker det dock inte riktigt med att skriva till någon man inte känner så bra. Ibland vill man prata med någon man känner väl. Men det är få jag känner väl och ännu färre jag vill prata med.

Tack. Ibland räcker det dock inte riktigt med att skriva till någon man inte känner så bra. Ibland vill man prata med någon man känner väl. Men det är få jag känner väl och ännu färre jag vill prata med.
Jag känner igen det där.
Har ju lite samma problem.
Vill ju inte lasta allt på andra heller.
Så det är mycket jag bär på ensam

Jag kollar på storslalom. Inte alls nöjd med den nya svenska dräkten :mad:
Ska strax åka till stallet och därefter en sväng till Citygross och Hemmakväll innan jag landar på gymmet. Eftermiddag ska slutligen avnjutas i soffan. (Om jag inte blir inringd på övertid.)

Fint väder i dag. Blev en långpromenad med Leo. Köpte en fotboll till han igår men ångrar det redan . Han sparkar runt den i huset så hundmaten flyger åt alla håll så skäller han hela tiden . Han sparkar runt den till han blir så trött att han somnar vid bollen .

Klockan ar nastan 3 am och jag kan inte sova.:meh: I gar bokade jag att vetten kommer hem till oss pa Mondag for att ge Mandy sista sprutan.:cry:
Det ar dags.
Hon lider inte annu, men nu har hon slutat hoppa over sista trappsteget och i Torsdags nar vi var ute och hon fick spara ett kort IPO spar (mycket kort) var hon pigg de fa minuter hon sparade med klart trott resten av dagen. Hon alskar att spara men hon var markbart trott och var inte sa pigg pa att hoppa in pa golvet i bilen, 30-40 cm over marken.
Det ar dags.
Och jag ar "crushed". :cry:
Min basta van. Min partner och "sidekick" i 10 ar.

Klockan ar nastan 3 am och jag kan inte sova.:meh: I gar bokade jag att vetten kommer hem till oss pa Mondag for att ge Mandy sista sprutan.:cry:
Det ar dags.
Hon lider inte annu, men nu har hon slutat hoppa over sista trappsteget och i Torsdags nar vi var ute och hon fick spara ett kort IPO spar (mycket kort) var hon pigg de fa minuter hon sparade med klart trott resten av dagen. Hon alskar att spara men hon var markbart trott och var inte sa pigg pa att hoppa in pa golvet i bilen, 30-40 cm over marken.
Det ar dags.
:heart

Det ar dags.
Det ar dags.
ina_console.gif

Tittat på motercyklar som kör på Gotland eller försöker köra hu vad lera, ett under att några kommer i mål.

Fint väder och måste gå ut och jobba lite .Parkera ena traktorn för vintern .Ta in utemöblerna och pumpa ur urinbrunnen då den är överfull med vatten så det står över hela gödselplattan

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
522
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 196
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 93 94 95
Svar
1 885
· Visningar
96 920
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
495
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken ras passar mig?
  • Kattbilder #10