Du kan alltid skriva till mig.Jag skulle vilja prata lite med någon. Men vem vågar jag störa? Och vem orkar jag egentligen prata med?
Sover jag har jag aviseringar och ljud avstängda så då svarar jag inte för det.
Men annars svarar jag alltid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan alltid skriva till mig.Jag skulle vilja prata lite med någon. Men vem vågar jag störa? Och vem orkar jag egentligen prata med?
Tack jag är någorlunda på banan nu. Lyssnar på julmusik och äter frukostUsch stackare! Hoppas du mår bättre snart.
Hittade en ring som skulle passa @athena_arabians . Kan dock bli lite krångligt med den på i vardagen, så den kanske får sparas till speciella tillfällen?
![]()
Det är det som är så bra, jag kan bara slänga i extremfärger!Jättefint!
Du verkar ha perfekt hår också! Jag har såpass mörkt hår att det skulle behövas blonderas annars skulle det knappt synas eller möjligen bara bli en nyans av rosa troligen. Numer färgar jag aldrig. Förr var det däremot alla möjliga färger (vissa lyckade, andra mindre lyckade). Men just rosa och såna här fina färger som finns numer har jag aldrig haft.
Väldigt snyggt att du valt att spara din naturliga hårfärg högst upp.
Tack. Ibland räcker det dock inte riktigt med att skriva till någon man inte känner så bra. Ibland vill man prata med någon man känner väl. Men det är få jag känner väl och ännu färre jag vill prata med.Du kan alltid skriva till mig.
Sover jag har jag aviseringar och ljud avstängda så då svarar jag inte för det.
Men annars svarar jag alltid![]()
Jag känner igen det där.Tack. Ibland räcker det dock inte riktigt med att skriva till någon man inte känner så bra. Ibland vill man prata med någon man känner väl. Men det är få jag känner väl och ännu färre jag vill prata med.
Jo, det vet jag har hängt här sen 2013, oh nu ser ja att ja blev medlem ungefär samtidigt som jag började jobba på mitt jobb som jag har idag.Den har hållt på i x antal år. Själv är jag relativt nyinhoppad
Fint väder i dag. Blev en långpromenad med Leo. Köpte en fotboll till han igår men ångrar det redan . Han sparkar runt den i huset så hundmaten flyger åt alla håll så skäller han hela tiden . Han sparkar runt den till han blir så trött att han somnar vid bollen .
Klockan ar nastan 3 am och jag kan inte sova.I gar bokade jag att vetten kommer hem till oss pa Mondag for att ge Mandy sista sprutan.
Det ar dags.
Hon lider inte annu, men nu har hon slutat hoppa over sista trappsteget och i Torsdags nar vi var ute och hon fick spara ett kort IPO spar (mycket kort) var hon pigg de fa minuter hon sparade med klart trott resten av dagen. Hon alskar att spara men hon var markbart trott och var inte sa pigg pa att hoppa in pa golvet i bilen, 30-40 cm over marken.
Det ar dags.
Och jag ar "crushed".
Min basta van. Min partner och "sidekick" i 10 ar.
Klockan ar nastan 3 am och jag kan inte sova.I gar bokade jag att vetten kommer hem till oss pa Mondag for att ge Mandy sista sprutan.
Det ar dags.
Hon lider inte annu, men nu har hon slutat hoppa over sista trappsteget och i Torsdags nar vi var ute och hon fick spara ett kort IPO spar (mycket kort) var hon pigg de fa minuter hon sparade med klart trott resten av dagen. Hon alskar att spara men hon var markbart trott och var inte sa pigg pa att hoppa in pa golvet i bilen, 30-40 cm over marken.
Det ar dags.
Och jag ar "crushed".
Min basta van. Min partner och "sidekick" i 10 ar.
Tiden det tog innan jag klurade ut huruvida Leo är ett barn eller en hund![]()